آموزش و پرورش

رییس هیات مدیره صندوق ذخیره: پیگیری پرونده‌های حقوقی از اولویت‌های صندوق است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رییس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اهمیت موضوعات حقوقی در مجموعه موسسه، گفت: تعهد به حفظ اموال و دارایی اعضای صندوق ایجاب می‌کند بهداشت حقوقی را جهت پیشگیری از ایجاد مسائل حقوقی در همه سطوح صندوق رعایت کنیم.
به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، دکتر سیدعبدالمجید فرجی در همایش حقوقی دو روزه موسسه، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه افزود: دو راهبرد اصلی هیات مدیره صندوق در حوزه حقوقی شامل تعیین تکیلف پرونده‌های حقوقی سنواتی از یک سو و جلوگیری از ایجاد پرونده‌های حقوقی جدید از سوی دیگر است.
وی تصریح کرد: هیچ قراردادی نباید بدون تایید واحد حقوقی صندوق و شرکت‌ها منعقد شود بنابراین باید قراردادهای جدید با دقت و وسواس کامل از نظر پیامدهای حقوقی و در نظر گرفتن تمام احتمالات مورد کارشناسی قرار گیرد.
رییس هیات مدیره صندوق اظهار داشت: برای این منظور در آیین نامه معاملات نیز بازنگری خواهیم کرد که بر این اساس تا زمانی که تایید واحد حقوقی پای هر قراردادی نباشد امکان انعقاد نخواهد داشت.
دکتر فرجی بیان کرد: در زمینه حل پرونده‌های حقوقی موجود به نفع فرهنگیان نیز از همه ظرفیت‌ها کمک می‌گیریم و در این راستا با رییس قوه قضاییه نیز جلساتی داشتیم تا این پرونده‌ها در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند.
وی اضافه کرد: مدیران شرکت‌ها باید توجه داشته باشند که ضمن حل و فصل پرونده‌های سنواتی، از ایجاد پرونده‌های حقوقی جدید اکیدا جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا