دسته‌بندی نشده

پیام سواری جوانمردی : محرومیت از سرو روی دشت خانمیرزا می‌بارد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دشت خانمیرزا واقع در شهرستان خانمیرزا توابع استان چهارمحال و بختیاری به عنوان منطقه کشاورزی و دامپروری در استان شناخته می‌شود ، ولی شکل و شمایل این منطقه پرظرفیت با یک منطقه ایده آل فاصله بسیاری زیادی دارد و محرومیت از سر و روی آن می‌بارد.

علی رغم ظرفیت‌های بسیار خوب دشت خانمیرزا یعنی بخش ارمند شامل رودخانه خروشان و دشت مرکزی خانمیرزا دارای خاک حاصلخیز در زمینه‌های مختلف ، محرومیت‌های فروانی در این مناطق وجود دارد ؛ کم‌آبی‌های همیشگی در فصل تابستان ، ضعف زیرساخت در خانمیرزا ، نداشتن ادارات شهرستان(مستقر نشدن ادارات) و بیکاری جوانان و… حکایت از محرومیت شهرستان خانمیرزا دارد.

بنده به عنوان یک فعال اجتماعی در طول ۳ ساله اخیر شاهد این موضوع بوده ام که شهرستان خانمیرزا نقش مهم و تعیین کننده‌ای در زمینه دامپروری و کشاورزی دارد و به خوبی ایفای نقش کرده است ؛ علی رغم اینکه شهرستان خانمیرزا بخش عمده‌ای از محصولات کشاورزی و گوشت دامی استان و حتی کشور را تأمین می‌کند ، ولی متاسفانه دولت های مختلف در گذر زمان نتوانسته اند توقعات مردم خانمیرزا را برآورده کنند.

به عنوان یک فعال اجتماعی از دولت سیزدهم این انتظار را دارم که به دشت بزرگ حاصلخیر خانمیرزا کمک ویژه ای صورت بدهند تا میزان رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند و مردم به دولت جدید اعتماد بیشتری داشته باشند.

در پایان سخنانم ، انتظار می‌رود با توجه به محرومیت‌های باقی‌مانده در دشت و شهرستان خانمیرزا ، ضمن کشیدن ترمز محرومیت‌های جدید ، برای رفع محرومیت و توسعه دشت خانمیرزا اقدامات اساسی صورت گیرد.

پیام سواری جوانمردی _ فعال فرهنگی و اجتماعی

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا