دسته‌بندی نشده

منتخب فرهنگیان استان ایلام با اشاره به اجرای طرح ارزش مالکانه:

بارقه‌های امید در دل اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان زنده شده است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری،منتخب فرهنگیان استان ایلام ضمن تقدیر از اجرای طرح بزرگ ارزش مالکانه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: تحقق ارزش مالکانه و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه در کنار استفاده از ظرفیت فرهنگیان در حوزه‌های مدیریتی صندوق، دوباره بارقه‌های امید را در دل فرهنگیان زنده کرد.
دکتر روضان پیری افزود: از هیئت امنا، مدیرعامل و مجموعه مدیریت صندوق تقدیر و تشکر می‌کنم که بعد از سال‌ها انتظار، با تلاش و کوشش و در یک اقدام جهادی طرح ارزش مالکانه را اجرایی نمودند؛ طرحی که سال‌ها صرفا بر روی کاغذ مانده بود و اجرای آن، نشان از وحدت و همدلی و تلاش مجموعه مدیریتی صندوق می‌دهد.
وی اظهار داشت: واقعیت این است در سال‌های گذشته اعتماد فرهنگیان بنا به دلایل و مسائلی که برای صندوق اتفاق افتاد، کم رنگ شده بود به نحوی که تعداد زیادی از فرهنگیان از عضویت صندوق انصراف داده و رابطه خود را با صندوق قطع نمودند اما با تحقق ارزش مالکانه فرهنگیان دوباره به عضویت در صندوق ترغیب شده‌ و اعضای فعلی نیز به آینده صندوق کاملا امیدوار شده‌اند.
منتخب فرهنگیان استان ایلام تصریح کرد: در صورتی که تیم مدیریتی صندوق به سرعت گام‌های بعدی را بردارند و شفافیت را سر لوحه کار خود قرار دهند، اعتماد فرهنگیان به صندوق دوباره جلب خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه در اجرای طرح ارزش مالکانه فعلا ۱۰ درصد از دارائی‌های صندوق برای ورود به فرابورس شناسایی شده‌اند و تخصیص کامل آن یک فرایند زمان‌بر است، انتظار می‌رود که مسئولین مربوطه به سرعت اجرای کامل این طرح را پیگیری نمایند تا همه بازنشستگان و شاغلین بتوانند سهام خود را به صورت کامل دریافت نمایند و ادامه مسیر را در بازار سرمایه تا حصول به نتیجه قطعی پیگیری نمایند.
دکتر روضان پیری با اشاره به اینکه عملکرد تیم مدیریتی صندوق در این مدت کمتر از دو سال توانسته رضایت نسبی اعضای را فراهم آورد، اظهار داشت: صندوق باید عملکرد تمام شرکت‌های زیر مجموعه‌ی خود را در قالب گزارش‌های مالی در اختیار فرهنگیان قرار دهد. همچنین ارزش واقعی سهام برای ذینفعان با شفافیت کامل روشن شود تا انگیزه لازم جهت عضویت فرهنگیان جدید و افزایش درصد مشارکت همکاران در صندوق فراهم شود.
وی در خصوص اجرای دقیق و کامل طرح ارزش مالکانه نیز گفت: برای اجرای کامل و بهتر این طرح باید ابتدا از ظرفیت نخبگان علمی و دانشگاهی درحوزه‌های مالی، بازار و بورس استفاده کرد و با سرعت بیش از پیش پیگیر بقیه دارائی‌های صندوق بود.
منتخب فرهنگیان استان ایلام یادآور شد: تمام شرکت‌ها و هلدینگ‌های زیر مجموعه صندوق باید به بازار سرمایه ورود نمایند. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری سهند باید به سرعت وارد فرابورس شود تا عملیات خرید و فروش و قابلیت نقد شوندگی سهم برای اعضا فراهم گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا