آموزش و پرورشخبر ویژه

شهریه مدارس غیردولتی متناسب با امکانات تعیین می‌شود/پیش ثبت‌نام براساس مبلغ پارسال

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه هر مدرسه متناسب با امکانات و عملکرد مدرسه و با درنظر گرفتن شهریه سال گذشته متفاوت است و به محض تکمیل بارگذاری اطلاعات از سوی مدارس، سقف شهریه تعیین می‌شود.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا، احمد محمودزاده روز دوشنبه درباره ابلاغ بخشنامه شهریه مدارس غیردولتی اظهار داشت: بخشنامه شهریه مدارس و مراکز غیردولتی روز گذشته به استان‌ها ابلاغ شد و امسال براساس مواد ۱۵ و ۱۶ قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی، موارد جدیدی در تعیین شهریه مدنظر است.

وی افزود: مناطق آموزش و پرورش باید از نزدیک مدارس غیردولتی را رصد کنند و قابلیت‌ها و امکانات آنها را مطابق با هفت مورد تعیین شده در الگوی شهریه سنجیده و پس از آن شهریه مدرسه را تایید کنند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: به تدریج شهریه مدارس غیردولتی بر روی سامانه مشارکت‌ها قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند از میزان شهریه مدارس مطلع شوند.

محمودزاده ادامه داد: پیش ثبت‌نام مدارس غیردولتی براساس شهریه سال گذشته است و اگر خانواده‌ها به هر دلیلی از ثبت‌نام قطعی منصرف شدند، مبلغ پیش ثبت‌نام باید به طور کامل به آنها پرداخت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا