خبر ویژهسلامت و پزشکی

بیمه سلامت در ارایه خدمات به حقوق شهروندی توجه می کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

غلامرضا شریعتی با اشاره به سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و هفته بیمه سلامت گفت: اکنون سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه درمان کشور، بر توانمندسازی بیمه شدگان ،ترویج عمومی فرهنگ بیمه درمان، ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشنمند، تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تاکید دارد.

وی افزود: بیمه سلامت تلاش می کند نظام سلامت را در کل کشور با حفظ کامل حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع و خرید راهبردی خدمات ، موجبات رضایت بیمه شدگان را فراهم کند.

شریعتی تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران ماموریت دارد برای کاهش مخاطرات مالی و رضایتمندی با گسترش و توسعه بیمه همگانی پایه سلامت، امکان بهره مندی عادلانه از خدمات مطلوب و اثربخش و زمینه حفظ و ارتقای سلامت را برای همه جامعه تحت پوشش فراهم کند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: شایسته است همکاری و مشارکت لازم در راستای تحقق  ماموریت های خطیر بیمه سلامت  به عمل آید.

شریعتی همچنین آغاز هفته بیمه سلامت را به بیمه شدگان این سازمان که بالغ بر ۵۰ درصد جمعیت استان خوزستان است تبریک گفت و برای تمامی این افراد و فعالان عرصه بیمه سلامت درخوزستان بهروزی و سلامتی مسالت نمود.

استاندارخوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ مسئولان بیمه سلامت  در خدمت رسانی به مردم شایسته و در کاستن رنج بیماری و حمایت از بیماران که مورد تاکید مقام معظم رهبری و مورد توجه دولت است بیش از پیش موفق باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا