اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

اعطای ۵٫۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در ۴ ماه توسط بانک آینده

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به استناد گزارش­های عملکردی سامانه غزال (سامانه مدیریت یکپارچه در خواست­ها و فرآیندهای ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی)، تعداد ۶۰ (شصت) فقره تسهیلات با رقمی بالغ بر ۵٫۰۰۰ (پنج هزار) میلیارد ریال، توسط بانک آینده، طی مدت چهار ماه گذشته به شرکت­های مذکور، پرداخت شده است. هم­چنین در مدت مشابه، انواع ضمانت­نامه­ها با ارزش ریالی ۱٫۳۰۰ (یک هزار و سیصد) میلیارد ریال، با شرایط مناسب و تخفیف‏های کارمزدی ویژه برای شرکت­های دانش­بنیان، صادر گردیده است.

بانک آینده، علاوه بر اهتمام جدی برای ارائه خدمات بانکی به شرکت­های دارای مجوز از معاونت محترم علمی و فن‏آوری ریاست­جمهوری، به منظور پشتیبانی از تجاری­سازی ایده­ها و محصولات نوآورانه و نیز حمایت از زنجیره ایده تا بازار، خدمت نوین دیگری را تدارک دیده است که طی آن نسبت به تامین بخشی از ودیعه اجاره و یا هزینه خرید محل کار برای شرکت­های شتاب­­دهنده/ دانش­بنیان، اقدام می­کند.

بانک آینده، قصد دارد؛ با حضور بیش از پیش در حوزه نوآوری­های نوین و پیشرفته و نیز ایجاد بازار برای شرکت­های دانش­بنیان و فن‏آور در عرصه­های راهبردی، زمینه ظهور بیشتر استعدادها و توانمندی­های دانش‏آموختگان و نوآوران کشور را، فراهم آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا