سیاسی

حسینی: نمی‌توان نسبت به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به نقش مجلس شورای اسلامی بی‌تفاوت بود، گفت: مجلس کارآمد و توانمند می‌تواند در روند پیشرفت کشور و اقدامات دولت در رفع مشکلات و جبران کمبودها شتاب ایجاد کند.به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی در شب نیمه شعبان در مسجد وکیل شیراز  با تبریک میلاد موعود جهانی به مردم ایران و همه مسلمانان و ملت‌های آزاده جهان اظهار داشت: امام مهدی (عج) بر اساس آیات متعدد قرآن کریم، روایات متواتر شیعه و بالغ بر ۵۰۰ روایت در کتب حدیثی اهل سنت و نیز بشارت هایی که در کتب آسمانی تورات، انجیل و زبور ذکر شده، ظهور و قیام خواهد کرد و انتقام خون مظلومان تاریخ به ویژه حضرت سیدالشهداء  را از ستمگران خواهد گرفت، مصلح کل  می‌آید تا به بیداد و ستم جباران پایان دهد و عدالت را در سراسر جهان حاکم کند.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس خاطر نشان کرد: بر اساس آیه «و لقد کتبنا فی‌الزبور من بعد الذکر أن الارض یرثها عبادی الصالحون» در زبور و تورات هم آمده است که صالحان وارث و حاکم زمین خواهند شد و مصداق بارز و تام این وراثت، هنگام قیام حضرت مهدی (عج) است.
معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز مدعیان جهانی دموکراسی، صلح، امنیت، آزادی و حقوق بشر دستشان تا مرفق به خون بی‌گناهان آغشته است و جنایتکارانی همچون بایدن و نتانیاهو که روی ستمگران تاریخ را سپید کرده اند در ۱۴۰ روز اخیر بالغ بر ۳۰ هزار زن و کودک، پیر و جوان مظلوم و بی‌گناه را در غزه به شهادت رسانده اند. بی تردید منجی عالم بشریت خواهد آمد و به همه مظالم پایان می‌دهد و افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم را با آرمان زمینه سازی مقدمات ظهور و برپایی جامعه جهانی مهدوی برافراشته است.
حسینی با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها با اندیشه‌ مهدویت ضدیت و دشمنی دارند گفت: آنان برای مقابله با انقلاب رهایی بخش مهدویت، با استفاده ابزاری از هنر و برخی هنرمندان به ساخت فیلم‌های سینمایی آخرالزمانی روی آورده اند تا قائم آل محمد را ضد مسیح معرفی کنند و چند میلیارد مسیحی را به تقابل وادارند، در حالی که در قیام حضرت حجت، عیسای مسیح در رکاب ولیعصر است و مسیحیان دسته دسته به امام ایمان آورده و به جمع همراهان می پیوندند تا حکومت عدل، دانش، اخلاق، معنویت، آسایش، رفاه، امنیت و سلامت استقرار یابد و مدینه‌ی فاضله و آرمان شهر مهدوی شکل گیرد و این وعده‌ی لایتغیر الهی است که با اراده‌ی قادر متعال در موعد مقرر تحقق می یابد.
وی در ادامه حضور پرشور و حداکثری در انتخابات را مصداق عمل صالح اجتماعی دانست که وظیفه‌ منتظران در عصر غیبت است و گفت: به تعبیر امام عظیم الشأن راحل، ایران اسلامی کشور امام زمان است و مردم به عنوان وظیفه ملی و دینی در ۱۱ اسفند در ۲ انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی مشارکت خواهند کرد و عزم و اراده راسخ خود را برای پشتیبانی از جمهوریت و اسلامیت نظام به رخ دشمنان خواهند کشید و آمریکا و صهیونیست‌ها را که به دنبال ایجاد تفرقه، اختلاف و چند دستگی هستند بار دیگر با انسجام و یکپارچگی خود ناکام خواهند کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در جریان سفر به استان فارس در جمع خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای شیراز با اشاره به آیات و روایات درخصوص مسئله ظهور حضرت حجت (عج)، ضمن تبیین فلسفه مهدویت اظهار داشت: انقلاب حضرت مهدی(عج) بزرگترین انقلاب بشری است و حکومت آن حضرت فراگیر و جهانی است و به یک منطقه و کشور خاصی محدود نمی‌شود. در حکمرانی امام زمان بساط ظلم و بی‌داد، تبعیض، فساد، فقر و هرنوع پلیدی و پلشتی برچیده می شود و عدل، علم، اخلاق، تربیت، معنویت، رفاه، آرامش، امنیت، سلامت و تکامل بشری و جمیع کمالات و خوبی‌ها سایه‌گستر می شود، لذا صهیونیست‌ها و جنایتکاران جهانی با آن عناد و دشمنی دارند.
معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اقدامات گسترده و متنوع زیربنایی و اقتصادی دولت در سراسر کشور گفت: متاسفانه در گذشته کسانی که بیش از ۴۰ سال مدیریت‌های ارشد اجرایی کشور را بر عهده داشتند به خاطر روحیه رخوت، کم‌کاری و مرعوب بودن ادعا می‌کردند که چاره ای جز تسلیم در برابر زیاده خواهی‌های غرب وجود ندارد و نمی توان کاری از پیش برد! در حالیکه   این دولت در ۳۰ ماه گذشته نشان داد که با عزم و اراده جدی و استفاده از توانمندی داخلی می‌توان کارهای بزرگی را در عرصه های اقتصادی و تعاملات خارجی انجام داد و بسیاری از ظرفیت‌ها را که بخاطر رویکردهای غلط معطل مانده بود، احیاء و فعال کرد.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت انتخابات و جایگاه مهمی که مجلس شورای اسلامی در ساختار نظام اسلامی دارد، گفت: مجلس ایران برخلاف مجالس بسیاری از کشورهای دنیا از قدرت تاثیرگذاری بالایی در اداره امور کشور برخوردار است به نحوی که هر اقدام مهم دولت باید به نوعی با تایید مجلس همراه باشد لذا نمی‌توان  نسبت به نقش مجلس بی‌تفاوت بود و باید دانست که بی‌تردید مجلس کارآمد و توانمند می‌تواند در روند پیشرفت کشور و اقدامات دولت در رفع مشکلات و جبران کمبودها شتاب ایجاد کند.
حسینی همچنین با اشاره به اهمیت  مهارت آموزی جوانان و نوجوانان گفت: دولت  در برنامه پنج ساله هفتم توجه خاصی به مهارت آموزی داشته است تا دانش آموزان از ابتدا با کارهای فنی و حرفه‌ای آشنا شوند. همچنین بر تقویت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تاکید شده است تا بالغ بر ۳۰ درصد دانشجویان به این حوزه وارد شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا