ورزشی

پنالتی – اخراج مشکوکی که مجیدی را عصبی کرد!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تصمیم محمد عبدالله الهرمودی برای اعلام پنالتی به سود بنی یاس، ورق بازی را کاملا برگرداند.به گزارش “ورزش سه”، هر چقدر که دیدار مقابل بنی یاس برای اتحاد کلباء خوب آغاز شد، اما در نیمه دوم اتفاقات بازی به ضرر این تیم تمام شد و شاگردان فرهاد مجیدی برتری خود را از دست داده و در نهایت با گلی تلخ در دقیقه ۹۴، شکست خورده زمین بازی را ترک کردند.
مهم‌ترین اتفاق بازی به دقیقه ۵۱ بازمیگردد. جایی که بنی یاس صاحب یک ضربه کرنر شد و توپ ارسالی نیز توسط سلطان عادل، مهاجم کلباء که برای کمک به خط دفاعی عقب آمده بود، دور شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز عادی است، ناگهان اتفاقات دیگری در اتاق VAR رخ داد.
در لحظه‌ای که مهاجم کلباء برای زدن توپ به هوا برخاست، یکی از بازیکنان بنی یاس نیز در شرایطی که صورتش را با دستانش گرفته بود، روی زمین افتاد. در تصاویر آهسته برخورد چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما نواف الزیودی، داور VAR به قاضی میدان اطلاع داد که برای بررسی صحنه و احتمال اعلام خطای پنالتی به کنار زمین بیاید.
محمد عبدالله الهرمودی، داور مسابقه نیز به مانیتور کنار زمین مراجعه کرد. دو نفر از نیمکت نشینان کلباء نیز با تعجب از داور مسابقه می‌پرسیدند که اتفاقی در محوطه جریمه رخ نداده که بخواهد پنالتی برای میزبان اعلام شود. فرهاد مجیدی نیز که به دلیل اخراج در بازی قبل از روی سکوها نظاره گر بازی بود، با نگرانی مسابقه را دنبال می‌کرد.
بررسی صحنه نشان می‌دهد که در لحظه به هوا برخاستن سلطان عادل، دست او برخوردی با صورت بازیکن بنی یاس داشته است هر چند این برخورد آنچنان جدی به نظر نمی‌رسید که قاضی میدان بخواهد جریمه‌ای را برای کلباء در نظر بگیرد ولی اتفاقات کاملا برعکس رقم خوردند.
در نهایت، داور مسابقه تصمیم گرفت تا یک خطای پنالتی به سود بنی یاس اعلام کند و سلطان عادل را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد تا کلباء حدود ۴۰ دقیقه را با یک یار کمتر به بازی بپردازد و همین مسئله باعث شد تا آنها نتیجه پیروزی را با تساوی عوض کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا