ورزشی

آرتتا: بهترین بازی ۲۰ سال اخیر را انجام دادیم!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید دیدار تیمش مقابل لیورپول یکی از هیجان‌انگیزترین و گیج کننده‌ترین بازی‌های ۲۰ سال اخیر لیگ برتر بوده است.به گزارش “ورزش سه”، در حساس‌ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد به مصاف آرسنال رفت و موفق نشد در خانه به پیروزی برسد و به تساوی ۱-۱ رضایت داد تا نتواند صدرجدول را از توپچی‌ها پس بگیرد. این دومین تساوی پی در پی لیورپولی‌ها در آنفیلد بود تا  آرسنال در روز کریسمس صدرنشین لیگ برتر شود. میکل آرتتا در نشست خبری بعد از این دیدار از نمایش شاگردانش راضی بود و شرایط جدول ابراز رضایت کرد.
دیدار امشب عالی بود، شما هم لذت بردید؟” برای مربی‌ها هم قطعا همین طور بود. یک شب باورنکردنی فوتبال بود. یکی از پرتنش ترین، گیج کننده‌ترین و پرهیجان‌ترین بازی‌هایی بود که در ۲۰ سال دنبال کردن لیگ برتر شاهد آن بودم. به هردو تیم تبریک می‌گویم، به خصوص به تیم خودمان چون آنها ناگهان سطح بازیشان را بالا بردند و ما توانستیم در کنارشان دوام بیاوریم. در آخر هم خیلی دلسرد شدم که نتوانستیم یک گل دیگر بزنیم و پیروز شویم.”
دو تیم نشان دادند که چرا در صدر جدول هستند؟” ما همیشه تلاش می‌کنیم، تلاش می‌کنیم که بازی‌ها را ببریم و کیفیت خود را نشان دهیم. ما روحیه‌ای عالی داریم و امشب هم شجاعت نشان دادیم.”
شما در انتخاب ترکیب هجومی شجاع بودید؟” بله فکر میکنم. این میل ما به حمله و تطبیق پذیری ما با تیم‌های مختلف نقطه قوت ماست.”
تحلیل بازی امشب؟” ما خیلی توپ از دست دادیم. این بدترین کاری است که می‌توانید مقابل آنها بکنید. ما توپ را در مناطقی که ممنوع است از دست دادیم. اما فکر می‌کنم لحظاتی را هم برای حسابی پیچیده کردیم که قطعا آن را دوست نداشتند.البته نکات خاصی در بازی‌مان وجود دارد که باید آنها را بهبود دهیم. مخصوصا در بازی‌های بزرگی مثل این. گاهی اوقات نتایج خیلی نزدیک بوده است. اما ما امشب بدون حضور پنج بازیکن کلیدی سطح خوبی را نشان دادیم. این چیزی است که ما باید آن را در خود حفظ کنیم.”
صدرنشینی در کریسمس خوش یمن است، چه احساسی دارید؟” عالی است، هم در لیگ قهرمانان هستیم و هم فعلا در صدر لیگ هستیم. همه چیز عالی است. فردا را با خانواده‌ام یک شام عالی می‌خورم و سر کار برمیگردم چون که بازی با وستهم قرار است خیلی سخت باشد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا