مدیریت شهری

همزمان با بارش مداوم برف؛ معابر عبوری و بزرگراهی منطقه۲۱ دارای بار ترافیکی روان هستند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رحمانی شهردار این منطقه با بیان اینکه از همان ساعات ابتدایی بارش برف؛ تمامی عوامل اجرایی معاونت های خدمات شهری و ترافیک، ستاد مدیریت بحران، نواحی سه گانه و واحد بیسیم درحالت آماده باش کامل و خدمت رسانی بودند، گفت: تمامی نقاط حساس پر رفت و آمد و دارای احتمال آبگرفتگی یا آب ماندگی در سطح نواحی سه گانه منطقه۲۱ توسط معاونت خدمات شهری این منطقه شناسایی و اکیپ های اجرایی در سطح محدوده مستقر شده اند.
وی با بیان اینکه بازدیدهای دوره ای از سطح محدوده و شارژ مخازن زرد رنگ نگهداری شن و نمک به صورت مستمر انجام می شود، افزود: لایروبی و پاکسازی کانال ها، حوضچه ها و تله های زباله گیر در سطح نواحی سه گانه منطقه۲۱ پیش از آغاز فصل زمستان شروع شده و همچنان ادامه دارد.
شهردار منطقه۲۱ با تاکید بر اینکه تمامی معابر بزرگراهی و اصلی این منطقه باز و تردد وسایل نقلیه به راحتی درحال انجام است، یادآور شد: به هنگام بارش ها، تهیه کیسه های شن مخصوص برف روبی و توزیع آنها در مخازن زرد رنگ و نقاط حساس از جمله تقاطع های غیرهمسطح، بزرگراه ها و رمپ و لوپ ها با حضور ۳۵۰نفر از عوامل اجرایی خدمات شهری به صورت شبانه روزی و شیفت بندی در سطح منطقه۲۱ انجام می شود.
رحمانی با تاکید بر اینکه کلیه ماشین آلات برف روبی از چهاردهم دی ماه در حالت آماده باش کامل بوده و بارگیری شده اند،خاطرنشان کرد: ماشین آلات برف روبی شامل ۸دستگاه گریدر، ۹دستگاه کامیون، ۹دستگاه خاور، ۸دستگاه نمک پاش، ۳دستگاه بابکت، ۳دستگاه کامیون تیغه دار برفروب، ۴دستگاه وانت، ۴دستگاه بالابر، ۸عدد اره موتوری و ابزار تخصصی ویژه فضای سبز در سایت های برف روبی منطقه۲۱ آماده استفاده در شرایط جوی نامساعد زمستانی هستند.
لازم به ذکر است؛ اولویت بندی مدیریت شهری منطقه۲۱ جهت آماده باش در شرایط جوی نامناسب؛ ستاد برف روبی، معابر درجه یک، دو و سه می باشد که بزرگراه های فتح، شهید لشگری، آزادگان و پل های کاروانسرای سنگی، معابر درجه یک و اصلی این منطقه محسوب می شوند.
مدیریت شهری منطقه۲۱ امیدوار است با کمک و همیاری شهروندان مسئولیت پذیر این منطقه، عملیات سراسری برف تکانی از روی درختان بوستان ها، فضای سبز حاشیه بزرگراه ها، معابر اصلی و فرعی ورودی غربی پایتخت با سرعت و دقت انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا