دسته‌بندی نشده

به اطلاعات آمریکا اعتماد نکنید ! بسیاری از آنها اشتباه هستند

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گروه متخصصان سازمان بهداشت جهانی: به اطلاعات آمریکا اعتماد نکنید ! بسیاری از آنها اشتباه هستند!_fororder_9o8

در پی ابراز تردیب وزارت خارجه آمریکا نسبت به  شفافیت گزارش گروه مشترک متخصصان چین و سازمان بهداشت جهانی در زمینه ردیابی ویروس کرونا،  پیتر داسزاک، عضو گروه متخصصان سازمان بهداشت جهانی که برای ردیابی منشا ویروس در چین به سر می برد، روز ۲۲ بهمن در واکنش به این موضوع از اطلاعات منتشر شده از سوی آمریکا انتقاد کرد.

گروه متخصصان سازمان بهداشت جهانی: به اطلاعات آمریکا اعتماد نکنید ! بسیاری از آنها اشتباه هستند!_fororder_21a4462309f7905284d1af2b3178d0c27acbd568

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، داسزاک در توییتر خود نوشت: “لطفاً بیش از حد به اطلاعات آمریکا اعتماد نکنید: با رهبری ترامپ، خیلی از واقعیت دور شدند و صادقانه بگویم که بیشتر آن اشتباه است.”

روز ۹ فوریه، گروه مشترک از متخصصان چین وسازمان بهداشت جهانی یک نشست خبری در مورد کارهای خود برای یافتن منشا ویروس کرونا برگزار کردند. در این نشست خیری، پیتر اِمبارک به عنوان رئیس گروه متخصصان سازمان بهداشت جهانی گفت انتشار ویروس از آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان به بیرون بسیار بعید و حتی غیر ممکن است و در آینده نیز بررسی و مطالعه دیگری در این مورد انجام نخواهد شد. اما از سوی دیگر رویترز خبر داد که دولت بایدن یک “بررسی مستقل” درباره گزارش منتشر شده از سوی  سازمان بهداشت جهانی انجام خواهد داد. سخنگوی کاخ سفید روز سه شنبه گفت که دولت آمریکا “برنامه ای برای شرکت در مطالعات سازمان بهداشت جهانی ندارد اما امیدوار است بتواند داده‌های مربوط به گزارش سازمان جهانی بهداشت را به دقت بررسی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا