ورزشی

ترکیب تیم ملی در آخرین بازی اعلام شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نفرات آغاز کننده بازی برای ایران مقابل اندونزی مشخص شدند.به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در آخرین دیدار تدارکاتی قبل از جام ملت‌های آسیا در کمپ اختصاصی خود در باشگاه الریان قطر، پشت درهای بسته مقابل تیم ملی اندونزی قرار می‌گیرد تا امیر قلعه‌نویی در اخرین بازی دوستانه، شاگردانش را مورد ارزیابی قرار بدهد.
سید حسین حسینی که در دیدار تدارکاتی گذشته مقابل بورکینافاسو حضور ثابت یا تعویضی در زمین نداشت، امروز به جمع ۱۱ نفر اصلی رسیده و برابر اندونزی به میدان خواهد رفت.
در قلب خط دفاعی یک تغییر انجام شده و شجاع خلیل‌زاده به ترکیب اصلی رسیده و جای محمدحسین کنعانی‌زادگان را گرفته تا در کنار سید مجید حسینی، دو مدافع میانی را مقابل اندونزی تشکیل بدهند.
آریا یوسفی که در دیدار مقابل بورکینافاسو از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و نخستین بازی ملی خود را انجام داد، امروز در غیاب رامین رضاییان و صادق محرمی که هر دو با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، مدافع راست تیم ملی شده و در سمت چپ هم احسان حاج‌صفی با بازوبند کاپیتانی به جمع ۱۱ نفر رسیده و جای میلاد محمدی را گرفته است.
روزبه چشمی پس از حضور موثر و یک نیمه‌ای در دیدار گذشته، امروز در ترکیب اولیه قرار گرفته و جلوتر از او هم سامان قدوس به میدان می‌رود که در خط میانی هم یک تغییر اتفاق افتاده و سعید عزت‌اللهی جای خود را به روزبه داده است.
علیرضا جهانبخش برای دومین بازی پیاپی وینگر راست تیم ملی ایران است و مهدی ترابی نیز در جناح چپ بازی می‌کند تا قلعه‌نویی با استفاده از دو بازیکن سرعتی و تکنیکی، تیمش را در موقعیت گلزنی قرار بدهد.
مهدی طارمی هم در خط حمله جای خود را به رضا اسدی داده تا این بازیکن در کنار شهریار مغانلو به میدان برود و دو مهاجم زهردار سپاهان و بهترین گلزنان این فصل لیگ برتر، مقابل اندونزی از ابتدا به میدان بروند.
علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی و مهدی طارمی، ۷ بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با بورکینافاسو در ترکیب اولیه مقابل اندونزی دیده نمی‌شوند و جای خود را به سید حسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، مهدی ترابی و رضا اسدی داده‌اند.
ترکیب تیم ملی ایران مقابل اندونزی را این نفرات تشکیل می‌دهند:
سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، رضا اسدی و شهریار مغانلو.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا