مدیریت شهری

با نظارت مستقیم شهردار منطقه ۱۳ انجام شد: اجرای طرح نگهداشت شهر “مسیل جاجرود” با هدف ارتقای کیفی خدمات

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وی با بیان اینکه محلات مهمترین محیط تاثیرگذار بر رفتار، کنش و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی هستند، تصریح کرد: با حضور میدانی و مستمر در نواحی ۴گانه، نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را به حداقل رسانده ایم.

شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه طرح پاکسازی و شستشوی معابر با حدود ۳۰۰ نیروی کارگری اداره خدمات شهری در مسیل جاجرود انجام شد، افزود: با برنامه ریزی و نظارت مستقیم بر انجام فعالیت ها، مخازن زباله با استفاده از خودروی مکانیزه و مواد ضد عفونی کننده نظافت و شستشو شدند.

همچنین تابلوهای ترافیکی، گاردریل ها و نرده های مسیل جاجرود، پل های عابرپیاده، در طرح پاس نگهداشت، زیباسازی بصری و پاکسازی شد.

گفتنی است لایروبی انهار ، کانالهای روباز و روبسته، اصلاح و ترمیم المان های ترافیکی و تابلوهای معابر و چراغهای راهنمایی و رانندگی، نصب تابلوهای ترافیکی و راهنمایی، شستشوی المان‌ها و ایستگاههای اتوبوس، بهزراعی و پاکسازی فضاهای سبز ، کاشت درختچه، پاکسازی دیواره ها از پوسترها و برچسب های تبلیغاتی، حذف دیوار نویسهای دیواره و جداره ها، رفع نواقص عمرانی ولکه گیری آسفالت و چاله های معابر، تعمیر دریچه های انهار، حذف زواید فیزیکی سطح معابر، تخریب و لانه کوبی کلونی جانوران موذی موش و طعمه گذاری، آموزش شهروندان در موضوعات پسماند و ارائه اقلام تشویقی به شهروندان نمونه انجام شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا