اخبار یکسیاسیمدیریت شهری

سکوت مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی در مقابل قانون شکنی ها!

چرا مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی قوانین مجلس و هیئت وزیران را سرکوب می‌کند؟

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از بولتن نیوز، آقای دکتر علیرضا بزرگی!(عنوان دکتر نیز با استناد با سایت شرکت شهرک‌های کشاورزی ذکر گردید است)  مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر اساس نامه شماره ۱۸۸۶۳۸مورخ ۲۴/ ۸ /۱۴۰۲ مدیر کل امور اداری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی اقدام به جذب پسر ۲۲ ساله به نام آرش ج فرزند نماینده مجلس عباس ج در سمت مدیر کل بازار، بازرگانی و فناوری نوین می‌کند! این در حالیست که در شرایط و مقررات قانون رسمی کشور آمده است: هرگونه استخدام و تبدیل وضعیت منوط به اخذ مجوزات قانونی از مجلس و هیئت وزیران بوده و باید از طریق فراخوان‌های رسمی و بر اساس اعلام نیاز دستگاه‌های اجرایی و بعد از شرکت در آزمون و گذراندن مراحل گزینش و استخدامی صورت گیرد.

ظاهرا این استخدام‌ها در سنوات قبل نیز در کشت و صنعت‌های تابعه این شرکت به کرات انجام شده و در حال حاضر نیز در خود شرکت شهرک کشاورزی و شرکت‌های وابسته خلاف مقررات و با توصیه های عدیده در حال انجام است.

این گزارش حاکیست، از آقای بزرگی که بر صندلی مدیرعاملی شرکت شهرک‌های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی در دولت ” انقلابی و مردمی” که با شعار “فسادستیزی” بر سر کار آمده،  تکیه زده است انتظار می‌رفت تا با رعایت قوانین و عدالت در جایگاه مدیریتی مانع دور زدن قوانین مجلس و هیئت وزیران شده و نسبت به این تخلف آشکار واکنش نشان میداد!! و نه تنها اجازه نمی‌داد حق دیگران و فرزندان  نخبه و تحصیلکرده همین مردم که ما از آن دم میزنیم تضییع نگردد بلکه با برخورد انقلابی و قاطعانه با آن مبارزه میکردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا