ورزشی

پادشاه امشب به برنابئو برمی‌گردد! (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حساب کاربری رسمی سویا در اینستاگرام، یک پست جالب از سرخیو راموس، کاپیتان این تیم، به مناسبت بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتشر کرده است.به گزارش “ورزش سه”، تیم های رئال مادرید و سویا در رقابت های لالیگا امشب در سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر می روند. این به این معنی است که سرخیو راموس، اسطوره باشگاه رئال، برای اولین بار بعد از ترک تیم در سال ۲۰۲۱ دوباره به ورزشگاه تیم سابقش باز می گردد. جایی که از سال ۲۰۰۵ در آن حضور داشت، از سال ۲۰۱۵ هم کاپیتان تیم بود و توانست تیمش را به افتخارات زیادی از جمله ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند. او همچنین رکورددار تعداد بازی در رئال مادرید با ۶۵۷ حضور هم هست.
او در حال حاضر و از سپتامبر سال جاری در سویا توپ می زند و توانسته به بازوبند کاپیتانی این تیم هم برسد. این ستاره ۳۷ ساله در ۲۴ بازی که برای سویا به میدان رفته است ۵ گل هم برای تیمش جدیدش به ثمر رسانده است. او قبل از این بازی گفته بود به احترام هواداران رئال شادی بعد از گل در برنابئو انجام نخواهد داد.
باشگاه سویا به مناسبت این بازگشت خاص ستاره سابق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا به خانه سابقش، جایی که به یکی از بهترین مدافعان تاریخ تبدیل شد، با الهام از فیلم های ارباب حلقه ها یک پست جالب از راموس منتشر کرده است. در این پست، چهره راموس در یک لباس نظامی قدیمی فتوشاپ شده و در زیر نویس عکس نوشته شده:” بازگشت پادشاه”( اسم یکی از فیلم های سری ارباب حلقه ها)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا