ورزشی

طرفداران پی‌اس‌جی امباپه را شرمنده کردند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کیلیان امباپه پس از تایید امضای قراردادش با رئال مادرید در ورزشگاه پارک دو پرنس با تشویق و واکنش متفاوت طرفداران پاری سن ژرمن روبرو شد.به گزارش “ورزش سه”، کیلیان امباپه امشب برای اولین بار پس از اعلام عدم تمدید قرارداد و انتقالش به رئال مادرید، در ورزشگاه خانگی تیمش بازی می‌کرد و هواداران پاری سن ژرمن وقتی نام او در ورزشگاه به صدا درآمد، این فوتبالیست را تشویق کردند!
کیلیان امباپه پس از اعلام امضای قراردادش با رئال مادرید، در بازی خانگی به میزبانی ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان رفته است. تشویق هواداران از امباپه در بازی هفته بیست و سوم لیگ فرانسه مقابل رن در واقع یک واکنش معنادار بود.
نکته جالب تشویق امشب تماشاگران فرانسوی برای امباپه این بود که آن‌ها به دلایل مختلفی با نیمار و حتی لیونل مسی مشکل داشتند و آن‌ها را هو می‌کردند اما برای تصمیم انتقال امباپه به رئال و عدم تمدید قراردادش بی تفاوت بوده‌اند.
هواداران به صورت واضح خواستار عدم ادامه همکاری با این ستاره فرانسوی هستند اما تصمیم گرفته‌اند تا زمانیکه در این باشگاه حضور دارد نسبت به او رفتاری جنجالی در سکوها و خارج از زمین نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا