ورزشی

بند ویژه قرارداد ژابی آلونسو برای رئال مادرید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

ژابی آلونسو، مربی اسپانیایی، علاقه خاصی به حضور روی نیمکت رئال مادرید دارد.به گزارش “ورزش سه”، درخشش آلونسو به عنوان سرمربی در بایرلورکوزن باعث شده است که توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی به او جلب شود و به دنبال به خدمت گرفتنش باشند.
او در حال حاضر توانسته است لورکوزن را تحت هدایت خودش به رکورد باورنکردنی ۳۳ بازی بدون شکست در بوندسلیگا برساند که بهترین رکورد تاریخ این مسابقات است و این تیم را در صدر جدول این رقابت‌ها حفظ کند.
بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و آلمانی در روزهای اخیر مدعی شده بودند که دو باشگاه بایرن مونیخ و لیورپول که در پایان فصل بدون سرمربی خواهند بود به‌صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این مربی اسپانیایی هستند اما او شرط خاصی دارد.
اسپورت وان آلمان خبر داده است که علاقه ژابی به رئال مادرید فراتر از حد انتظار است و بلندپروازی او این است که بتواند روزی جانشین کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم شود و هدایت کهکشانی‎‌ها را در برنابئو تجربه کند.
ژابی به همین دلیل قصد دارد بند ویژه و خاصی را فقط برای رئال مادرید در نظر بگیرد تا شانس حضور در این تیم را در هر صورتی داشته باشد. به همین دلیل بند فسخی در قراردادش با لیورپول با بایرن هم گنجانده خواهد شد تا از این نظر مشکلی نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا