اقتصادی

محور برنامه‌های دهه فجر در بخش کشاورزی نمایش توفیقات نظام و دولت مردمی باشد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در این مقطع زمانی یکی از نیازها، اطلاع‌رسانی درست از موفقیت های نظام است که مردم را امیدوار می‌کند و به حضور پرشور در انتخابات می‌انجامد.سید عماد شاهرخی هفتم بهمن در نشست شورای روابط عمومی سازمان که با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع و بهبود تولیدات دامی و مدیران ستادی برگزار شد با بیان اینکه دهه فجر را در یک شرایط حساس، تاریخی و سرنوشت ساز در پیش داریم، افزود: شرایط کشور با توجه به در پیش بودن انتخابات اقتضا می‌کند در دهه فجر کار ویژه‌ای انجام شود که تقسیم کار بین معاونت ها و مدیریت‌ها انجام شده اما همه ما یک تکلیف عمومی داریم و آن هم عرضه موفقیت‌ها و توفیقات نظام و دولت مردمی در همه بخش‌ها است.
شاهرخی با تأکید بر اینکه مجموعه روابط عمومی‌ باید برای اطلاع‌رسانی حرفه‌ای به میدان بیاید، گفت: همین امسال رهبر معظم انقلاب فرمودند زبان دولت در بیان آنچه گرفته متاسفانه زبان رسایی نیست این در حالی است که تأکید کردند می‌توان ۵۰ مورد از موفقیت‌های دولت را برشمرد اما کار اطلاع‌رسانی در دولت ضعیف است.
مقام عالی بخش کشاورزی در استان اظهار کرد: روابط عمومی‌ باید ارتباط مدیران را با رسانه‌ها برقرار کنند، روش‌های متنوعی برای اطلاع‌رسانی وجود دارد که این مجموعه با وجود محدودیت‌ها به خوبی از ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارند استفاده می‌کنند و برخی مدیران خودشان به رسانه تبدیل شده‌اند که جای قدردانی دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان خطاب به مدیران تأکید کرد: مدیران باید از ۴۵ سال اقدامات نظام در حوزه خود، قدرتمند و مستند دفاع کنند چراکه همه باید نسبت به حوزه خود مشرف و آماده ارائه گزارش باشند.
وی ادامه داد: امسال در آستانه انتخابات بدون تعطیلی باید شاهد نمایش قدرت نظام و نمایش فعالیت‌های دولت در بخش کشاورزی باشیم لذا انتظار داریم روابط عمومی‌ هم بصورت شبانه‌روزی در میدان باشد.
این مسئول اضافه کرد: در این مقطع زمانی یکی از نیازها، اطلاع‌رسانی درست از موفقیت های بخش کشاورزی است که مردم را امیدوار می‌کند و به حضور پرشور در انتخابات می‌انجامد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا