آموزش و پرورش

پنجاه و چهارمین کمیته عالی ارزش مالکانه به ریاست دکتر نجف‌پور کردی برگزار شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

 

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان امروز در پنجاه و چهارمین جلسه کمیته عالی ارزش مالکانه بر اجرای دقیق نقشه راه این طرح عظیم و تسریع در بورسی شدن شرکت‌های باقیمانده صندوق تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، در این جلسه که امروز سه شنبه ۱۹ دی ماه با حضور مسئولان ارشد صندوق و اعضای هیات امنا برگزار شد، دکتر نجف‌پور کردی با تاکید بر اینکه اجرای طرح ارزش مالکانه مسیری بی‌بازگشت و رو به جلو دارد، بیان کرد: روند بورسی شدن شرکت‌ها به طور شفاف و متقن تعیین تکلیف شود تا این مسیر همچنان با قدرت تداوم داشته باشد.

وی با تاکید بر تقویت کلیه ارکان و اجزای طرح ارزش مالکانه و ضرورت هم افزایی، هماهنگی و یکصدایی در استمرار این طرح عظیم گفت : در کنار بررسی روند بورسی شدن شرکت‌های تابعه موسسه، به موازات آن پیشبرد شرکت

سهند ٢ برای تخصیص سهام ارزش مالکانه سایر شرکت‌های موسسه در دستور کار است و باید با دقت و سرعت دنبال شود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین به ضرورت تسهیل روند اجرای طرح ارزش مالکانه و برگزاری جلسات و کارگروه های تخصصی این حوزه اشاره کرد و افزود: بررسی اجرای مصوبات مربوط باید از طریق بخش‌های مربوط در موسسه پیگیری شود.

در چارچوب طرح بی نظیر ارزش مالکانه، بیش از ٨٧٠ هزار فرهنگی عضو بازنشسته مشمول دریافت سهام ارزش مالکانه شده اند که تاکنون حدود ۲۲۰ هزار فرهنگی عضو صندوق، برگ سهام موقت خود را از طریق وب سایت موسسه به نشانی www.szf.ir یا سوپر اپلیکیشن فرهنگیان szf.satpay.ir دریافت کردند و این روند همچنان ادامه دارد. همچنین سهام فرهنگیان شاغل عضو صندوق نیز تا زمان بازنشستگی این عزیزان نزد صندوق محفوظ بوده و در موعد مقرر به آنها تقدیم خواهد شد.

لازم به ذکر است که تقریبا یک میلیون و ۶۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته عضو صندوق ذخیره فرهنگیان می باشند.

طبق نظرسنجی های انجام شده، حدود ۸۵ درصد فرهنگیان عضو صندوق، اجرای طرح ارزش مالکانه و تخصیص سهام صندوق به اعضا را اولین و مهم ترین خواسته ومطالبه خود از مسئولان صندوق ذکر کردند که این امر بعد از ۲۸ سال با تدابیر وزیر آموزش و پرورش آقای دکتر صحرایی، هیات مدیره و تیم مدیریتی فعلی صندوق در یک اقدام جهادی و شبانه روزی در آذرماه سال جاری محقق شد و اولین مرحله از سهام طرح ارزش مالکانه به فرهنگیان معزز عضو صندوق تخصیص یافت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا