اخبار یکاقتصادیبانک و بیمه

طرح سکه پارسیان، دانش آموزان را هدف گرفت

این روز‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین مربوط به سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان است. باتوجه‌ به شرایط کنونی تورم، سرمایه گذاری برای کودکان و نوجوانان در حال حاضر، تضمینی برای آینده آنها به‌حساب می‌آید.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری،به‌طورکلی اولین روش‌هایی که والدین هنگام سرمایه گذاری برای کودکان به ذهنشان می‌رسد، سرمایه گذاری در بازار‌های سنتی مثل طلا، مسکن و دلار است. اما امروزه روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد که اگر به‌درستی انتخاب شوند، روشی پر سود خواهند بود و صندوق سرمایه گذاری کودکان را پرپول خواهند کرد.

بیمه پارسیان طرح ویژه ای برای دانش آموزان کل کشور با نام سکه پارسیان ارایه کرده است که می تواند جوابگوی این دغدغه والدین باشد.

بنابراین گزارش، به تازگی بیمه پارسیان طرح سکه پارسیان را  به سبد بیمه ای محصولات خود اضافه کرده که خدمتی نو از این شرکت خلاق و پیشرو بیمه ای است.

با توجه به نگرانی از آینده فرزندان این آب و خاک(به طور مثال برآورد نمودن هزینه های تحصیلی، ازدواج، ایجاد شغل، هزینه های دانشگاه و…) و نبود طرح ویژه ای برای این دسته در بازار کشور احساس می شد؛ بنابراین بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه و مشکلات پیش روی خانواده های دانش آموزان اقدام به طراحی محصولی ویژه برای دانش آموزان نموده است.

از آنجایی که محصولات ارایه شده از سوی شرکت بیمه پارسیان همواره خلاقانه و کاربردی بوده است، به نظر می رسد که اجرای موفقیت آمیز این طرح نیز آرامش خاطر را برای دانش آموزان و والدین آن ها فراهم کرده تا نمره درخشان دیگری در کارنامه این شرکت بیمه ای ثبت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا