بانک و بیمهخبر ویژه

ورزشکاران زیر چتر حمایت طرح فراز پارسیان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری،ورزش همان‌قدر که شما را شاداب می‌کند و اندامی ورزیده و بدنی سالم برایتان به ارمغان می‌آورد، می‌تواند باعث آسیب دیدن شما هم بشود.

یک حرکت اشتباه ورزشی یا یک برخورد ناخواسته با رقیب می‌تواند باعث آسیب دیدن ورزشکار شود. آسیبی که ممکن است بسیار جدی باشد و تا چند ماه و حتی برای همیشه او را از ورزش دور کند. فرقی هم نمی‌کند که ورزشکار حرفه‌ای و حتی قهرمان هستیمیایک ورزشکار آماتور، همیشهممکن است که هنگام انجام حرکات ورزشی دچار حادثه شویم.

حتی اگر در بالاترین رده‌های ورزشی مسابقه می‌دهید و بدنی کاملا آماده دارید، باز هم همیشه آسیب و حادثه در کمین است. به همین دلیل ورزشکاران و مربیان در هر سطحی که هستند، نیاز به حمایت بیمه ای برای جبران خسارت ها و آسیب دیدگی های احتمالی دارند و شرکت بیمه پارسیان به همین منظور و با هدف حمایت از قشر ورزشکار طرح ویژه ای برای ورزشکاران، داوران و مربیان کشور با نام فراز زندگی پارسیان ارایه کرد.

طرح فراز پارسیان که به تازگی به سبد بیمه ای محصولات شرکت پارسیان اضافه شده، خدمتی نو از این شرکت پیشرو بیمه ای است که می تواند برای جامعه ورزشی کشور بسیار مفید و کاربردی باشد و آشنایی ورزشکاران با این طرح و مزایای آن می تواند تاثیر بسزایی در گسترش فرهنگ بیمه ای در این قشر از جامعه داشته باشد.

گفتنی است با توجه به معضلات ورزشکاران در دوران بازنشستگی، عدم وجود پوشش های بیمه ای کامل در دوران فعالیت ورزشی و نبود طرح ویژه ای برای این قشر در بازار کشور احساس می شد؛ شرکت بیمه پارسیان با در نظر گرفتن دغدغه های پیش روی ورزشکاران اقدام به طراحی محصولی ویژه برای ورزشکاران کرده است.

شرکت بیمه پارسیان با هدف ایجاد حس امنیت و آرامش برای ورزشکاران کشور با ارائه طرح فراز گامی موثر در راستای حفظ سلامت جامعه برداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا