بانک و بیمهخبر ویژه

تشریح جزئیات طرح اعتباری بانک شهر با عنوان “بسته اعتباری کارکنان سازمان ها”

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پیام فوری؛ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رضا قنبرزاده در همین رابطه گفت: بانک شهر در راستای کمک به سازمان‌ها و به‌ منظور بهبود وضعیت معیشت و توان خرید کارکنان آنان ، اقدام به ارائه طرح اعتباری با عنوان بسته اعتباری کارکنان سازمان‌ها کرده است.

قنبرزاده تصریح کرد: بر این اساس سازمان‌ها با افتتاح حساب در بانک شهر و انتقال حساب حقوق کارکنان خویش به‌ این بانک می توانند از خدمات اعتباری در نظر گرفته‌شده با شرایطی منعطف و رقابتی بهره مند گردند.

وی با بیان اینکه این طرح بر اساس نگاه ویژه مدیرعامل بانک شهر به نوع ارتباط با شرکت‌های بزرگ و نهادهای فعال در زیست‌بوم اقتصادی کشور تدوین‌شده است، ادامه داد: در این طرح، اعتبار تخصیصی به کارکنان سازمان‌های طرف قرارداد در قالب دو عقد قرض‌الحسنه و مرابحه به کارکنان معرفی‌شده از سوی ایشان با دوره بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه در چارچوب قوانین و مقررات بانکی تعلق خواهد گرفت.

قنبرزاده گفت: همچنین باهدف افزایش مبلغ تسهیلات و استفاده از ظرفیت شرکت‌های تابعه بانک و توسعه سهم بازار ایشان، افراد معرفی‌شده می‌توانند به‌منظور خرید کالاها و یا محصولات عرضه‌شده در فروشگاه دیجی شهر از مبلغ بیشتری تسهیلات بهره مند گردند.

مدیر امور تحقیقات و توسعه بازار بانک شهر در پایان خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تمایل سازمان‌ها به تقویت توان خرید کارکنان خویش، بسته مذکور ابزاری بسیار اثربخش برای تعامل بهتر با سازمان‌ها و بهره مندی آنان از خدمات بانک شهر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا