ورزشی

یوفا تاریخ اعلام محرومیت احتمالی بارسا را مشخص کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رای یوفا در پرونده تخلف مالی بارسلونا، در ماه فوریه ۲۰۲۴ اعلام خواهد شد.به گزارش “ورزش سه”، جمعه شب، روزنامه‌ای آلمانی خبر داد که ممکن است بارسلونا به دلیل رعایت نکردن قانون فیرپلی مالی، از رقابت‌های اروپایی محروم شود و یوفا قرار است بزودی این خبر را اعلام کند.
خبر محرومیت بارسا از اروپا مثل بمب صدا کرد و در نشریه‌های ورزشی جهان منتشر شد. این روزنامه دلیل محرومیت را زیر پا گذاشتن قانون فیرپلی مالی و واریز پول از سمت حساب‌های غیرمعمولی به حساب بارسلونا اعلام کرده بود.
طبق گزارش مارکا بارسلونا به همراه ۹ باشگاه سطح بالای اروپایی دیگر، از جمله پاری سن ژرمن، منچستر سیتی و میلان، به دلیل رعایت نکردن قوانین مالی یوفا، تحت بازجویی این نهاد قرار گرفته‌اند.
در واکنش به خبر اعلام‌شده از سمت روزنامه آلمانی، بارسلونا اعلام کرد که درباره این وضعیت چیزی نمی‌داند و فعلا چیزی به آنها اعلام نشده است. با این حال مارکا می‌تواند تایید کند که یوفا قصد دارد در ماه فوریه به پرونده بارسلونا رسیدگی کند و فعلا رای یوفا مشخص نیست. آنچه تاکنون منتشر شده، شایعات رسانه‌ها و شیطنت‌هایی است که پس از رای دادگاه سوپرلیگ وایرال شده است.
روزنامه آلمانی در سایت خود از وضعیت مالی حساس بارسلونا با اظهارات از سمت برخی از مسئولان یوفا که مدیریت اقتصادی بارسا را «فاجعه‌‌بار» توصیف کردند، خبر داده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا