تحلیل و گزارششهرداری و شورای شهر

باقرزاده سرپرست فرمانداری شهر سرعین شد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

به گزارش امراللهی خبرنگار پیام فوری:
در این مراسم از زحمات مهندس مهران امانی معاون فرمانداری تقدیر بعمل آمد.
امانی در این مراسم گفت : شهر سرعین به دلیل سفر گردشگران باید امنیت بیشتر داشته باشد و خوشیختانه ناهنجاری اجتماعی بندرت در این شهر دیده میشود.
وی در ادامه افزود، باید به کشاورزی،گردشگری، عمران شهری و روستایی، مسایل جوانان و بهداشت جامعه اهمیت بیشتری داده شود و در این راستا نیز درخواست ها و مکاتباتی نیز صورت گرفته است.
وی در آخر با آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید از مردم سرعین طلب بخشش در خصوص قصورات کاری داشت.
در ادامه این نشست حاج آقا اصغری امام جمعه شهر سرعین با تبریک ایام الله دهه فجر و تبریک به باقرزاده فرماندار جدید شهرستان سرعین تاکید کرد که مسئولین باید در زمانی که پشت میز های خود نشستند جهت رفع مشکل مردم کوشا باشند و با اشاره به خطبه حضرت علی (ع) به مالک اشتر و ۵۳ نامه حضرت فرمود باید الگوی کاری ما ایشان باشند.
وی در ادامه گفت مسئولین باید خدا را همیشه به یاد داشته باشند و این مردم هستند که در مورد عملکرد آنها دقت خواهند کرد و مسئولین باید همچون شهید حاج قاسم سلیمانی سیاستمدار میدانی و مرد عمل باشند نه پشت میز نشین
امام جمعه سرعین افزود: مردم نیز باید مطالبه گر باشند و مسئولین هم جوابگوی مردم
به گزارش خبرنگار راه مردم در این مراسم دکتر قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با ادای احترام به شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام الله دهه فجر افزود: انقلاب ما با بقیه انقلاب ها تفاوتی دارد و انقلاب ما هر روز تکرار می شود و هر زمانی که کسی با ظلم مبارزه کند همان لحظه انقلابی شده است و هر لحظه ما در حال تجدید این انقلاب هستیم و ما باید لایق این انقلاب باشیم.
وی با اشاره به این که کشور ما ستونی مستحکم با ایجاد امنیت و آرامش زیر سایه انقلاب در خاورمیانه است و باعث حفظ امنیت در کشور های همسایه همچون عراق، سوریه و افغانستان نیز گردیده است و از تجزیه این کشور ها جلوگیری کرده است و اینها زیر سایه اقتدار انقلاب ایران اسلامی است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: مهمترین دستاورد ایران اسلامی استقلال و آزادی است و هیچ ملتی رفاه را به قیمت ذلت قبول نخواهد کرد و مردم ما در شرایط تحریم توانستند توانمندی ها و ظرفیتهای خود را بیشتر نشان دهند.
وی در ادامه افزود: همانطور که رهبر ما فرمودند در گام دوم انقلاب همانقدر که کمبود داریم هفت برابر آن امکانات داریم و اگر مسئولین شبانه روزی تلاش کنند قطعا ما بهتر از این می توانیم زندگی مردم را ارتقا دهیم.
قاسمیان گفت: مهندس امانی زحمات زیادی در این مدت برای مردم و شهر سرعین کشیدند و با علاقه و انگیزه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم سرعین تا آخرین لحظه انجام دادند.
و آقای دکتر باقر زاده هم از امروز در جایگاه فرماندار این شهر با تلاش هر چه بیشتر و بهتر در راستای توسعه گردشگری و کشاورزی و بهتر شدن شرایط روستاها و شرایط عمرانی شهر سرعین کوشا خواهد بود.
این نشست با تحویل احکام تقدیر و نتفیذ به آقایان امانی و باقر زاده و سخنان فرماندار جدید در راستای اهداف بلند خود در شهر سرعین پایان یافت….

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا