اخبار یکبانک و بیمهخبر ویژه

ابهامات عملکرد مدیریتی در بانک کارآفرین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری،چندی پیش پرداخت های نامتعارف به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش وابسته به بانک کارآفرین در فضای مجازی رسانه ای شد؛بماند که هیچ گونه اظهار نظری از سوی مدیران بانک کارآفرین درخصوص تایید و یا عدم تایید آن صورت نگرفت.
حال پس از گذشت چند روز از آن دوباره شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش و عملکرد بانک کارآفرین سر زبان ها افتاده است؛اینبار اصرار و پافشاری بانک کارآفرین در بکارگیری دو تن از اعضای سابق هیات مدیره تاپیکو در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش که از میزان پیشرفت آن خبری نیست و بهره برداری آن در هاله ای از ابهام قرار دارد رسانه ای شده است.
احمد بهاروندی مدیرعامل جوان بانک کارآفرین که پیش تر گفته بود اقتصاد کشور نباید به نفت متکی باشد حالا به صنعت پتروشیمی رو آورده و مدیران سابق تاپیکو را که با عملکردشان شرکت های تابعه تاپیکو را زیان ده کردند به عضویت هیات مدیره شرکت توسعه صنایع کوروش درآورده است.
امید است بانک کارآفرین در مرحله اول نسبت به حقوق و مزایای نامتعارف و سپس در خصوص نحوه انتصابات و بکارگیری این دو فرد در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی کوروش جهت تنویر افکار عمومی شفاف سازی به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا