دسته‌بندی نشده

افتتاح کنفرانس جهانی اینترنت ۲۰۲۱ با پیام رهبر چین

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

افتتاح کنفرانس جهانی اینترنت 2021 با پیام رهبر چین_fororder_0d338744ebf81a4c3d3ab727923c4d50242da6f7

اجلاس کنفرانس جهانی اینترنت سال ۲۰۲۱ روز یکشنبه ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) در شهر «وو جن» واقع در استان «جه جیانگ» گشایش یافت و «شی جین پینگ» رئیس جمهوری خلق  چین پیام تبریکی به این کنفرانس ارسال کرد.

شی جین پینگ خاطرنشان کرد که فناوری دیجیتال به طور کامل در اقتصاد، سیاست، فرهنگ، جامعه انسانی و کل فرایند ساخت تمدن اکولوژیکی با مفاهیم جدید، اشکال تجاری و سبک های جدید ادغام شده است.

وی افزود: این امر تأثیر گسترده و عمیقی بر تولید و زندگی انسان دارد. در حال حاضر، جهان شاهد تحولات بی سابقه است و تاثیرات گسترده و عمیق همه گیری کروناست و از این رو جامعه بین المللی باید فوراً دست به دست هم داده تا با روند توسعه اطلاعات، دیجیتالی شدن، شبکه سازی و هوش مصنوعی مطابقت داشته باشد و نهایتا از فرصت ها استفاده کرده و به چالش ها پاسخ دهد.

شی جین پینگ تأکید کرد که چین مایل است با دیگر کشورهای جهان همکاری کند تا مسئولیت تاریخی توسعه بشری را به دوش بکشد، نشاط اقتصادی دیجیتال را تحریک کند، اثربخشی دولت دیجیتال را افزایش دهد و محیط اجتماعی دیجیتالی را بهینه کند.

به گفته رهبر چین الگوی همکاری دیجیتال، ایجاد یک سپر امنیتی دیجیتال و ایجاد تمدن دیجیتالی به نفع مردم همه کشورها و در جهت ساخت جامعه ای با آینده مشترک برای بشریت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا