ورزشی

تونل زمان؛ ۵ سال قبل در چنین روزی (۲۹ دی ۱۳۹۷) خبرورزشی‌گردی| کیروش در بحبوحه جام ملت‌ها: پول غذا نداشتیم اما پرسپولیسی‌ها با فرست‌کلاس سفر می‌کردند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارلوس کیروش ۵ سال قبل در روزهای پایانی دور اول سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی فوتبال کشورمان حرف‌های عجیبی پیرامون خودش و مربیان پرسپولیس بر زبان آورد.تیم ملی فوتبال کشورمان ۵ سال قبل در چنین روزهایی به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات حضور داشت و با ۷ امتیاز از گروهش صعود کرد ولی کارلوس کیروش پس از رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا حرف‌های بسیار عجیبی بر زبان آورد.
او با اشاره به اتفاقاتی که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ به وقوع پیوست، گفت: وزارت ورزش پس از جام جهانی کاملا علیه من شد و شنیدم اصلا موافق تمدید قراردادم نبود. قراردادم را فقط ۶ ماه یعنی به اندازه پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ تمدید کردند اما اگر می‌دانستم وزارت ورزش مخالف این کار است، اصلا قرارداد نمی‌بستم. وزیر ورزش ایران دوست نداشت من سرمربی تیم ملی این کشور باشم و کاملا علیه من بود.
کارلوس کیروش که در آن زمان اختلافاتش با برانکو ایوانکوویچ سرمربی وقت پرسپولیس به اوج خود رسیده بود، در ادامه مصاحبه‌اش که ۲۹ دی ماه در خبرورزشی منتشر شد ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرد و گفت: در روزهایی که همکاران من به لحاظ مالی حتی برای خریدن غذا هم دچار مشکل شده بودند، مدیران ورزش ایران به فکر آن بودند تا دستیاران آن مربی (منظورش برانکو ایوانکوویچ، سرمربی وقت پرسپولیس) با پرواز فرست‌کلاس به ژاپن بروند. اشاره او به سفر کاروان پرسپولیس به ژاپن برای برگزاری دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا