اقتصادیبانک و بیمهخبر ویژه

طرح سپرده تسهیلاتی «فردا»ی سپرده گذاران را تضمین می کند تجارت مشتریان از بانکی که به فردای آنها می اندیشد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

همان طور که از شعار بانک تجارت (بانک تجارت بانک فردا) پیداست، این بانک در راستای توجه به آینده نگری مشتریان با بهره گیری از تسهیلاتی که به متقاضیان می دهد گام بر می دارد و توانسته است در این مسیر موفق عمل کند. شعاری که سالیان سال در اذهان عمومی نقش بسته است که بانک تجارت علاوه بر تامین نیاز گردش مالی مراکز تولید و بنگاههای اقتصادی همچنان نیاز خرد متقاضیان وام و تسهیلات را برآورده می کند.
خدمات قابل توجه این بانک بزرگ قدیمی به مشتریانش فقط به ارایه وام و تسهیلات ختم نمی شود بلکه این بانک توانسته است در به تکمیل رساندن پروژه های بزرگ زیر ساختی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کند. سیاست های خاص و کارشناسانه مدیران بانک تجارت در جذب مشتریان با برنامه ریزیهای اثر بخش آنگونه که هم بانک و هم مشتریان بانک از این نوع سیاست ها و برنامه ریزی ها منتفع شده اند، کم نیست. این بانک اکنون با رویکردی جدید وارد عمل شده است و با اجرای طرح سپرده تسهیلاتی جدید ” فردا” اقداماتی را در راستای تامین نیازهای سری مشتریانی که می خواهد در بانک تجارت سپرده گذاری کنند و از این طریق مزایایی چون دریافت ۲ برابری مبلغ سپرده خود را با شرایط خاص دریافت کند اقدامات خود را به کار گرفته است. به طور مثال؛ مشتریان بانک تجارت در طرح سپرده تسهیلاتی “فردا” ۲ برابر مبلغ سپرده خود از یک تا ۱۰ میلیارد ریال بلافاصله و همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات می‌گیرند.
در ین طرح هر یک از فعالان صنف طلا و جواهر، صرافی‌ها، پزشکان، دندان پزشکان، داروسازان، وکلای دادگستری، سردفتران اسناد رسمی، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها به عنوان مشتری ارزنده و اصناف می‌توانند با افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت یکساله در بانک تجارت ، ۲ برابر مبلغ سپرده خود را همزمان با افتتاح حساب از این بانک تسهیلات دریافت کنند.
تسهیلات این طرح در قالب عقد مرابحه عادی( خرید کالا و خدمات، تامین مسکن و …) با نرخ سود ۱۵ درصد سالانه و مدت بازپرداخت ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه اعطا شده و به سپرده مشتری نیز طی مدت سپرده‌گذاری ماهانه ۵ درصد سود تعلق می‌گیرد.سقف تسهیلات پرداختی بانک تجارت در قالب این طرح از ۱ تا ۱۰ میلیارد ریال تعیین شده که با اخذ سفته و ضامن معتبر هم صنف به متقاضیان پرداخت می‌شود.
مشتریان و متقاضیان دریافت تسهیلات طرح”فردا” می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط دریافت این تسهیلات به شعب یا سایت اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.در این طرح اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری بلند مدت، ضمن نگهداری وجوه خود در بانک و اخذ سود سپرده، از تسهیلات متعلقه موضوع این طرح با نرخ سود ترجیحی (نرخهای کمتر از نرخ مصوب بانک مرکزی) استفاده کنند. از مزایای این طرح اعطای تسهیلات ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از افتتاح سپرده سرمایه گذاری و تکمیل مدارک است.بانک تجارت با شیوه خاصی که در پیش گرفته مشتریان خود را به خوبی حفظ می کند. این بانک این بار و پس از اجرای موفق طرح سپرده گذاری گذشته نظیر طرح سپرده گذاری ” آنی” رویکرد جذب سپرده گذاری های بلند مدت، مشتریان را ادامه داده است تا از این راه بتواند همچون طرح های گذشته مشتریان این بانک در قالب طرح جدید تسهیلاتی “فردا” ترغیب به سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری که به نفع سرمایه گذاران تمام می شود و از طرفی اهداف بلند مدت بانک را نیز با این رویه پیش می برد. در طرح سپرده تسهیلاتی” فردا” بانک امتیازاتی را پیش پای مشتریان و متقاضیان وام و تسهیلات گیرنده می گذارد تا آنها به راحتی بتوانند از این مزایای استفاده کنند. طرحی که سپرده گذار به اندازه ۲ برابر سپرده اش از بانک وام می گیرد و از طرفی بخشی از سود سپرده خود را از بانک اخذ می کند.تجربه خوب استفاده کنندگان از طرح های متنوع بانک تجارت نظیر طرح سپرده تسهیلاتی ” آنی طلایی”، طرح سپرده تسهیلاتی ” فرصت” واکنون طرح سپرده تسهیلاتی ” فردا” نشانگر این است که طرح های بانک تجارت با وجود تنوعی که دارند مشتریان را از این طریق منتفع می کند. این بدان معناست که طرح سپرده تسهیلاتی “فردا” نیز که به مانند سایر طرح های موفق این بانک رضایت مشتریان را به خوبی جلب کرده است، بی شک تجربه موفقی را در کارنامه بانک تجارت به جای می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا