ورزشی

افشای تصمیم مهم الهلال درباره نیمار

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

باشگاه الهلال عربستان قرار است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جانشین نیمار را جذب کند.به گزارش “ورزش سه”، الشرق الاوسط تایید کرد باشگاه الهلال احتمال قرارداد با یک بازیکن آسیایی در فصل نقل و انتقالات زمستانی جاری را رد کرده و این در تضاد با گمانه‌زنی‌هایی است که در چند روز گذشته شکل گرفته بود.
در این گزارش آمده است که مدیریت الهلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی فعلی بازیکن آسیایی با توانایی‌های بالا پیدا نکرده و جست‌وجو برای یافتن بازیکن مناسب استانداردهای باشگاه بی‌نتیجه مانده است. این اقدام برای هواداران الهلال یک تصمیم غافلگیرکننده است. انتظار می‌رفت که یک بازیکن آسیایی برای تقویت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی جذب شود.
در همین راستا، مدیران الهلال تصمیم گرفتند برای جبران غیبت نیمار، بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند. نیمار در اکتبر گذشته در جریان بازی برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، دچار پارگی رباط صلیبی شد.
هیچ جزئیاتی در مورد قرارداد احتمالی با جانشین نیمار از نظر نام بازیکن مورد نظر یا ملیت آن فاش نشده است. الهلال در درجه اول به دنبال جذب یک مدافع چپ است و گزینه دوم آن‌ها جذب یک هافبک بازی‌ساز است.
چهار باشگاه عربستانی تحت مالکیت صندوق سرمایه‌گذاری عربستان باید زیر نظر کمیته‌ای که جذب بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی را تایید می‌کنند، مجوز لازم برای جذب بازیکن را اخذ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا