خبر ویژهمدیریت شهری

منطقه۹ موفق به کسب اثر برتر طرح پژوهشی و پروژه برتر شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سید علی مفاخریان شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: طرح پژوهشی منطقه۹ با هدف ساماندهی معابر برای گروه های خاص، فعالیتی فرهنگی اجتماعی است که مطالعه پژوهش محوری در این زمینه کمک می کند تا وضعیت موجود ساختمان ها، معابر، پارک ها و اماکن عمومی منطقه را شناسایی کنیم و براساس آن، تردد را برای گروه های خاص از جمله؛ جانبازان، معلولین، نابینایان، کم بینایان و افرادی که در معرض آسیب قرار دارند، فراهم کنیم.
وی به نوسازی و بهسازی معابر در منطقه۹ اشاره کرد و بیان داشت: در تلاشیم اماکنی که محور این پژوهش هستند را شناسایی و بررسی کنیم تا با نوسازی و بهسازی معابر، مسیر هایی مناسب برای تردد گروه های خاص ایجاد کنیم.
شهردار منطقه۹ با اشاره به پروژه های مختلف مناسب سازی شده در منطقه اذعان داشت: ایستگاه های بی آر تی یکی از نقاط پر تردد شهر است که اکنون راهنمای این ایستگاه ها را با خط بریل برای نابینایان و کم بینایان مشخص کرده ایم و این پژوهش در نهایت منجر به اولویت بندی پروژه های مختلف برای مناسب سازی محور ها در پارک ها و ساختمان های عمومی می شود.
مفاخریان افزود: مکان هایی که گروه های خاص بیشترین تردد را دارند، در اولویت بازسازی قرار دارند، ضمن اینکه شش پروژه منطقه به اتمام رسیده و پروژه های متعددی به همین روش در حال اجرا است.
شایان ذکر است مفاخریان شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری از نمایشگاه پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری در برج میلاد بازدید به عمل آورد.
لازم به ذکر است منطقه۹ شهری به عنوان منطقه خلاق و نوآور موفق به اخذ دو رتبه برتر در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا