خبر ویژهمدیریت شهری

همزمان با پیشرفت ۸۳ درصدی پروژه صورت پذیرفت بازدید شهردار تهران از پروژه احداث زیرگذر کوی نصر

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دکتر پیروز حناچی طی این بازدید میدانی بخش های مختلف پروژه احداث زیرگذر کوی نصر را مورد پیمایش قرار داد و ضمن استماع توضیحات مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان آخرین وضعیت اجرایی طرح قرار گرفت. دکتر حناچی ضمن ابراز رضایت از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه، بر ضرورت تلاش همه جانبه به منظور بهره برداری از زیرگذر کوی نصر تا پایان سال جاری تاکید کرد.
این بازدید در حالی صورت پذیرفت که روزشمار بهره برداری از پروژه عدد ۹۷ را نشان می دهد و پیشرفت عملیات اجرایی از مرز ۸۳ درصد فراتر رفته است.
براساس گزارشی که در جریان این بازدید میدانی ارائه شد، حدود ۷۰ درصد از عملیات خاکبرداری زیرگذر کوی نصر با موفقیت به اتمام رسیده است و پیش بینی می شود با گشایش رمپ جنوب به شرق تقاطع ظرف ۴۸ ساعت آینده، آخرین مرحله از خاکبرداری پروژه در محدوده رمپ شرقی آغاز شود. در حال حاضر کل مسیر باند جنوبی و همچنین بخش شرقی باند شمالی زیرگذر، زیر روکش آسفالت رفته است و اقدامات باقی مانده در زمینه روسازی مسیر باند شمالی از اوایل هفته آینده از سرگرفته خواهد شد. نصب قطعات بتنی نما که از جبهه غربی پروژه آغاز شده است، از دیگر جبهه های کاری فعال در پروژه احداث زیرگذر کوی نصر به شمار می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا