ورزشی

ای‌اف‌سی ستاره اردن را جریمه کرد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حسین عموته در نشست خبری پیش بازی برابر کره جنوبی به دفاع از محمود المرضی، بازیکن تیمش، پرداخت.به گزارش ورزش سه، پس از دیدار اردن و مالزی در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت محمود المرضی، مهاجم تیم ملی اردن را به دلیل مطرح کردن شعار سیاسی پس از گلزنی در این دیدار ۱۵۰۰ دلار جریمه کند.
محمود المرضی پس از گلزنی در دقیقه ۱۲ بازی برابر مالزی پیراهن خود را بالا داد و پیراهنی را به دوربین‌های حاضر در ورزشگاه و تماشاگران نشان داد که روی آن جمله‌ای در حمایت از فلسطین با مضمون «هی قضیه الشرفاء» نوشته شده بود.
حسین عموته، سرمربی مراکشی تیم ملی اردن، در آستانه رویارویی با کره جنوبی در دور دوم رقابت‌های گروه پنجم به دفاع از المرضی پرداخت و گفت: کاری را که المرضی در مسابقه انجام داد، می‌توان به چند شکل تفسیر کرد. او بازیکنی متعهد هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی است. جمله‌ای که او در پیراهنش به کار برد به کسی آسیبی نمی‌رساند. این یک موضوع انسانی است.
المرضی در بازی مالزی به دلیل مصدومیت تعویض شد اما عموته درباره شرایط او توضیح داد که تحت درمان است و در صورت آمادگی صد درصدی، مقابل کره بازی خواهد کرد.
اردن پس از غلبه بر مالزی با نتیجه ۴ بر صفر با تفاضل گل بهتر نسبت به کره جنوبی صدرنشین گروه خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا