مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: میانگین اختلاف قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر به ۴۵ درصد رسید
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تلاش این سازمان بر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تنوع محصولات این سازمان، گفت: علاوه بر عوامل فوق، یکی از دلایل استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، اختلاف قیمت محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر است، چنانچه بر اساس آخرین بررسیهای میدانی انجام شده، اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۴۵ درصد رسیده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با اشاره به افزایش اختلاف قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار در مقایسه با سطح شهر، افزود: میانگین تفاوت قیمت میادین میوه و تره بار با سطح شهر که معمولاً ۴۰ درصد بود، در تازهترین بررسی به عمل آمده به بالاترین میزان خود طی چند سال اخیر رسیده است.
وی به اهتمام سازمان مدیریت میادین برای پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، میزان مراجعات به این مراکز را به یک میلیون نوبت خرید در روز رسانده است و این که شهروندان علاوه بر تامین میوه و سبزیجات مورد نیاز خود، سایر مایحتاج روزانه خویش را نیز به راحتی میتوانند از میادین تهیه نمایند، در اقبال عمومی نسبت به این مراکز موثر بوده است.
گفتنی است، میزان اختلاف قیمت برخی محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۵۰ درصد میرسد که از جمله میتوان تفاوت قیمت نارنگی به میزان ۵۷ درصد، سیب به میزان ۵۳ درصد و انگور، گلابی، انار و خربزه به میزان ۵۰ درصد را نام برد. به عبارتی، با همان میزان پولی که امکان خرید ۵ کیلوگرم میوه در سطح شهر وجود دارد، میتوان ۹ کیلوگرم از آن نوع محصول و با همان کیفیت را از میادین میوه و تره بار خریداری کرد.