اقتصادیخبر ویژه

موفقیت‌های گروه سایپا، آینده صنعت خودرو را تضمین کرد/ افزایش کیفیت و نوآوری در صنعت خودرو راهبرد کنونی سایپا است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری، سردار مهران طهماسبی در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گروه خودروسازی سایپا که با حضور سیدجواد سلیمانی مدیرعامل این گروه و جمعی از معاونان و مدیران ارشد سایپا برگزار شد، افزود: پس از بازگشت تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی صنعت خودرو، نگرانی‌هایی درباره آینده این صنعت در کشور وجود داشت اما خوشبختانه با تلاش و همت مدیران و کارکنان خودروسازی به‌ویژه در سایپا این نگرانی‌ها برطرف شده و آینده این صنعت را می‌توان تضمین‌شده دانست.

وی ادامه داد: در گروه خودروسازی سایپا جوانان و نخبگان تحصیل‌کرده و خلاق دانشگاهی مشغول فعالیت هستند که می‌توانند در صورت اعتماد مدیران و برخورداری از فرصت و فضای لازم، همه محدودیت‌ها را از بین برده و جایگاه این گروه را ارتقا دهند.

سردار طهماسبی با بیان این‌که صنعت خودرو در مرز دستیابی به خودکفایی است، گفت: در کنار تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی خود، افزایش کیفیت و نوآوری در صنعت خودرو نیز راهبرد کنونی سایپا است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: صنعت خودرو کشور امروز مانند دوران دفاع مقدس باید با شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، ابزار لازم برای پیشرفت را به‌دست آورده و از تکیه بر بازارها و امکانات خارجی بی‌نیاز شود.

وی با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس، الگوبرداری از همت و تلاش رزمندگان و حماسه‌آفرینان جنگ تحمیلی را نیاز امروز صنایع کشور به‌ویژه خودروسازی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا با جایگاه مناسبی که در این صنعت دارد می‌تواند رشد و شکوفایی را به‌دست جوانان خود رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا