ورزشی

جنوا ۱-۱ اینتر: اینزاگی به یووه کادوی سال نو داد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اینتر نتوانست در آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۳ به پیروزی برسد و آنها کادوی خوبی به یوونتوس دادند.به گزارش “ورزش سه”، نراتزوری نتوانست در دیدار خارج از خانه برابر جنوا به پیروزی برسد و شاگردان سیمونه اینزاگی مقابل تیم آلبرتو جیلاردینو با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شدند تا احتمال کاهش فاصله با رده دوم توسط یوونتوس افزایش یابد.
اولین فرصت بازی روی ارسال آرناتوویچ و ضربه سر تورام از دست رفت. پس از آن بود که بازی به دلیل مه شدید در استادیوم لوییجی فراریس برای دقایقی متوقف شد و سپس بازی به گردش درآمد.
اینتر در دقیقه ۴۲ موفق به گلزنی شد. یک پرتاب اوت بلند به روی دروازه پس از ضربه سر بیسک و یک رفت و برگشت به بارلا رسید که شوت این بازیکن پس از برخورد به دست سنگربان جوان به تیرک دروازه خورد و مقابل آرناتوویچ قرار گرفت که این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.
تیم میزبان در آخرین دقایق وقت‌های تلف شده نیمه اول به گل تساوی رسید. ارسال کرنر گودمونسون روی سر رادو دراگوشین فرود آمد و ضربه سر این بازیکن روی اشتباه یان زومر وارد دروازه شد تا بازی یک – یک مساوی شود.
اینتر در دقیقه ۶۸ موقعیت خوبی برای گلزنی داشت. ارسال هاکان به روی دروازه با سایش سر آچربی به توپ همراه شد که جوزپ مارتینز، سنگربان جنوا توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و دروازه تیمش را نجات داد.
در نهایت نیز این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا اینتر به امتیاز ۴۵ برسد و در صورتی که یوونتوس امشب از سد رم عبور کند، اختلاف در صدر جدول یک بار دیگر به ۲ امتیاز کاهش پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا