ورزشی

ناپولی با تساوی خانگی سال را به پایان رساند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آغاز هفته هجدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، امشب (جمعه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها، ناپولی قهرمان فصل گذشته مقابل میهمانش مونتزا به تساوی بدون گل رضایت داد.قهرمان فصل گذشته سری A در آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۳ به کسب یک امتیاز بسنده کرد
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در‌ آغاز هفته هجدهم رقابت‌های سری A ایتالیا، امشب (جمعه) از ساعت ۲۱ به وقت تهران دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها، ناپولی قهرمان فصل گذشته مقابل میهمانش مونتزا به تساوی بدون گل رضایت داد.
این آخرین بازی شاگردان والتر ماتزاری در سال ۲۰۲۳ بود که احتمالاً سبب خواهد شد این تیم بیش از پیش از بالانشینان جدول فاصله بگیرد و شانس‌اش برای کسب دفاع از عنوان قهرمانی کمرنگ‌تر شود. آبی‌های ناپل در حالی به یک امتیاز بسنده کردند که حتی ممکن بود تن به شکست دهند اگر متئو پسینا، بازیکن مونتزا پنالتی این تیم در دقیقه ۶۸ بازی را هدر نمی‌داد.
ناپولی در حالی که با پیروزی در این باز ی می‌توانست جای رم را در رده ششم جدول بگیرد، اکنون با این تیم که یک بازی کمتر انجام داده هم‌امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل ضعیف‌تر در رده هفتم باقی می‌ماند.
در بازی همزمان فیورنتینا با یک گل میهمان خود تورینو را شکست داد.
دیدارهای شب نخست از هفته هجدهم سری A، از ساعت ۲۳:۱۵ پیگیری می‌شود که در یکی از آنها اینتر صدرنشین میهمان جنوا است و در دیگری لاتزیو از فروزینونه پذیرایی می‌کند.
در جدول رده‌بندی تیم‌های اینتر، یوونتوس و میلان به ترتیب با ۴۴، ۴۰ و ۳۳ امتیاز اول تا سوم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا