دسته‌بندی نشده

در نشست ‌هم‌اندیشی مدیران فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار این شرکت مطرح شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری، بهادری //دومین روز نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار گروه مشتریان در عرصه شرکت‌های قطعه‌سازی خودرو در تهران برگزار ‌شد؛ افزایش مدت خریدهای اعتباری و برقراری مجدد خریدهای مستقیم از مهم ترین مسایل و خواسته های مشتریان صنایع خودروسازی و قطعه سازان در دومین روز همایش شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب وکار خود بود.

طهمورث جوانبخت در این نشست ضمن قدردانی از حضور مشتریان و قطعه‌سازان شرکت فولاد مبارکه در این نشست اظهار کرد: رویکرد شرکت استمرار تعامل بیشتر با مشتریان است و در این زمینه خودروسازان و قطعه‌سازان جایگاه ویژه‌ای برای فولاد مبارکه دارند.

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه از ابتدای بهره‌برداری و پیش از راه‌اندازی بورس کالا، محصولات خود را مستقیماً به مشتریان خود عرضه می‌کرد اما با صدور دستورالعمل‌های وزارت صنعت هم‌اکنون مجبور به عرضه محصولات خود در بورس کالاست.

وی با بیان این که فولاد مبارکه درصدد بازگشت به روش خرید مستقیم برای ارتقای تعامل و ارتباط با مشتریان است، تصریح کرد: عرضه محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا، فاصله این شرکت با مشتریان را بیشتر کرده و در برخی مواقع این روش‌های عرضه ما را هم سردرگم می‌کند و این امر سبب می‌شود تا بتوانیم عرضه تلفیقی ورق‌های گرم را با توجه به تقاضای بازار در دستور کار خود قرار دهیم.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به حذف سهمیه‌بندی خرید ورق گرم ابرازداشت: امیدوارم از ماه آینده بتوانیم عرضه مستقیم ورق گرم خود را به ۲ بار در ماه افزایش دهیم و اگر مشتریان نتوانستند در عرضه اول خرید خود را انجام دهند حداقل در دومین عرضه بتوانند محصولات خود را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست مشریان فولاد مبارکه مبنی بر فراهم شدن امکان خرید اعتباری بلندمدت محصولات از این شرکت، تلاش خواهیم کرد که قطعه‌سازان نیز بتوانند محصولات فولاد مبارکه را با توجه به کارمزدهای بانکی به صورت اعتباری تا ۶ ماه خریداری کنند.

جوانبخت عنوان داشت: فولاد مبارکه درصدد است تا به صورت اعتباری با مشتریان خود کار کند و امیدواریم بتوانیم عرضه محصولات انباری را که خواسته مشتریان ما در این نشست بود را بار دیگر آغاز کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا