تمهیدات موسسه اعتباری کوثر در مقابله با شیوع ویروس کرونا
سلطانی این اقدامات را در دو بخش تمهیدات خدمات غیر حضوری مشتریان و تمهیدات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شعب تشریح کرد.
الف : تمهیدات خدمات غیر حضوری مشتریان
۱- افزایش سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه های خودپرداز، اینترنت بانک و موبایل بانک به ۱۰۰ میلیون ریال
۲- کارت های شتابی با تاریخ انقضاء اسفند ۹۸ به بعد به مدت سه ماه بدون نیاز به تعویض و مراجعه به شعبه قابل استفاده می باشند.
۳-افزایش سقف برداشت وجه نقد از خودپردازها به مبلغ پنج میلیون ریال
۴- افزایش تعداد تلاش های متوالی ناموفق رمز دوم در هر شبانه روز به تعداد پنج نوبت
۵- امکان ثبت درخواست تعویق اقساط در ماه های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ در وبسایت موسسه به آدرس https://www.kosarfci.ir/tas-hil
۶- عدم کسر اقساط قرض الحسنه کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران نیروهای مسلح در ماه های فروردین و اردیبهشت ۹۹
۷- افزایش سقف انتقال وجه پایا از طریق همراه بانک و اینترنت بانک موسسه تا مبلغ ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال
۸- عدم توزیع اسکناس نو در شعب
۹- مشتریان دارای گوشی با سیستم عامل IOS در صورت بروز مشکل امکان بهره گیری از بستر همراه بانک تحت وب و اینترنت بانک موسسه را دارند.
۱۰- افزایش سقف صدور کارت هدیه به مبلغ ۲۰ میلیون ریال
۱۱- امکان پرداخت اقساط تسهیلات موسسه اعتباری کوثر از طریق خودپردازهای موسسه با تمامی کارت های شتابی
ب : تمهیدات بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در شعب
۱- مایع ضدعفونی در کلیه شعب تهیه و در دسترس مشتریان گرامی می باشد.
۲- رعایت فاصله ایمن میان کارکنان و مشتریان عزیز شعب صورت پذیرفته است.
۳- ضدعفونی ساعتی دستگاه های خودپرداز، کانترها و دستگاه های نوبت دهی مداوم انجام می شود.
۴- باجه ویژه دریافت و پرداخت وجه نقد در شعب با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی جهت تسهیل مراجعات آماده ارایه خدمت می باشد.
۵- جمع آوری دستگاه های آبسرد کن شعب به منظور افزایش ضریب سلامت مشتریان و کارکنان محترم انجام شده است.
۶- انعطاف فعالیت شعب با حداقل نیرو در سطح ستاد و شعب جهت تسهیل در خدمت رسانی صورت گرفته است.
شایان ذکر است مشتریان محترم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت ارتباط مشتریان به شماره ۴۲۸۳۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.