اقتصادیخبر ویژهمدیریت شهری

آماده انتقال واکسن کرونا از کشورهای مبدا هستیم

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از ایرنا،محمد اسلامی در مراسم روز جهانی هواپیمایی که در محل سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، افزود: صنعت هوایی نه تنها پرچم دار ایمنی بوده است بلکه توانسته با انتقال کالا و تجهیزات پزشکی به داخل کشور و تحویل به وزارت بهداشت پرچمدار سلامتی مردم نیز باشد.
اسلامی گفت: ده‌ها پرواز فری فلایت (Ferry flight) برای انتقال دارو و تجهیزات پزشکی از زمان شروع پاندمی کرونا انجام شده است و علاوع بر آن اکنون آماده انتقال واکسن های تامین شده به داخل کشور هستیم.
وی بابیان اینکه اتهام مطرح شده را از صنعت هوایی رد کردیم، گفت: همین حالا با اتصال به سامانه ماسک از بلیت فروشی به مبتلایان به کرونا و در ادامه به مسافران جاده کشتی و قطار جلوگیری به عمل آمده که برگ زرینی در حمایت صنعت هوایی از سلامت مردم است.
اسلامی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده به هیچ عنوان به بیمار کرونایی بلیت فروخته نمی‌شود و این یک برگ زرین دیگر در حوزه حمل ونقل هوایی و افتخارات این صنعت است که در جهت سلامت جامعه حرکت کرده است و پرچم دار گسترش سلامت هم به شمار می‌رود.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در این مدت صنعت حمل و نقل هوایی خدمات ارزشمندی از جمله انتقال دارو و تجهیزات پزشکی از طریق انجام ده ها پرواز ارائه کرده است.
وی بیان کرد: بخش حمل و نقل هوایی کشور توانست اقلام و کالا‌های مورد نیاز بهداشتی را به دست وزارت بهداشت برساند و همچنان این اقدامات با قوت در حال انجام است.
اسلامی اظهار کرد: برنامه ریزی شده است بخش حمل و نقل هوایی واکسن‌های تامین شده را از مبادی مختلف به داخل کشور و سپس از آنجا به سایر شهرها منتقل کند و این افتخاری برای بخش هوایی کشور به شمار می‌رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا