اخبار یکاقتصادیبورسخبر ویژه

دلیل عدم واریز پول فروش سهام عدالت برای مشمولان

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسین فهیمی  با اشاره به تعداد سفارش گذاری برای فروش سهام عدالت اظهار داشت: از بین مشمولان سهام عدالت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای فروش سهام خود سفارش‌گذاری کردند که از این تعداد یک میلیون و ۷۶ هزار نفر موفق به فروش سهام خود شدند.

وی ادامه داد: هنوز سفارش بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت به فروش نرفته است و این سهامداران باید صبوری کنند به ویژه آنهایی که در بانک‌ها سفارش‌گذاری کردند یا اینکه از طریق مراجعه به کارگزاری‌ها سفارش فروش یک جای ۳۰ درصدی داشتند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: بین این ۷۰۰ هزار نفر که هنوز دارایی آنها به فروش نرفته این تصور ایجاد شده که شاید پولشان در مسیری از واریز گیر کرده است اما این طور نیست و واریز پول حاصل از فروش سهام عدالت کمی زمان‌بر است و مشمولان نگران واریز نباشند.

فهیمی ادامه داد:‌ تاکنون در مجموع دو هزار و ۷۳۷ میلیارد تومان سهام عدالت به فروش رفته است که از این عدد دو هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان هم توزیع شده است مابقی فاصله این دو عدد در پروسه واریز به حساب مشمولان سهام عدالت است.

وی افزود: کسانی که نسبت به فروش سهام خود اقدام کردند اما تاکنون پول به حساب آنها واریز نشده نگران نباشند و صبوری کنند چرا که انتقال پول به کارگزاری و به حساب افراد کمی‌ زمان‌بر است.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم شناسایی مشمولان سهام عدالت به صورت کامل انجام نشده و عده‌ای در حال ورود اطلاعات خود هستند، گفت: از برخی از سهامداران کپی مدارک گرفته نشده و مستندات مربوط به احراز هویت انجام نشده است بنابراین تعدادی از مشمولان نه احراز هویت حضوری و نه الکترونیکی نشدند.

وی افزود: مشمولان سهام عدالت به صرف داشتن شماره شبا و شماره همراه احراز هویت شده‌اند که ممکن است برخی از اطلاعات آنها اشتباه باشد در این شرایط اولویت اول ما حفاظت از دارایی‌های مشمولان سهام عدالت است و باید مطمئن شویم سفارش فروش توسط خود مشمول انجام شده است و تا این اطمینان حاصل نشود اقدام به فروش نمی‌کنیم.

فهیمی با بیان اینکه در صحت‌سنجی اطلاعات مشمولان سهام عدالت بسیار وسواس به خرج می‌دهیم، گفت: از میان یک میلیون و ۷۶ هزار نفری که موفق به فروش سهام عدالت شدند امکان واریز پول برای سه هزار سفارش دهنده مشمول نیست چراکه اطلاعات ثبت شده از آنها از جمله شماره شبا و شماره همراه آنها نادرست است اما بانک‌ها و کارگزاری‌هایی که سفارش را دریافت کردند تلاش کنند از طریق تماس با این افراد اطلاعات صحیح را دریافت و پول فروش را برای آنها واریز کنند.

نوشته های مشابه

‫۵ نظرها

  1. کارگزاری بانک صادرات خواهشا ۹خرداد کجا وحالا ۲۴تیر هست هم شبای بانکی وهم شماره همراه والله درسته پس اینهمه الکی همه رابخاطر چندنفرالاف نکنید واقای فهیمی درست عرض کردن افرادی که مشکل دارند باتماس گرفتن باانهامیتوانید انهارااگاه کنیدیا یه شماره درست خودتان دراختیارمابگزاریدتامابتونیم باتماس گرفتن با کارگزارها علت تاخیرراجویابشیم ومتاسفانه چنین شماره ی که جواب قانع بده نیست

  2. شما نگران نباشیدهرکس فروش سهام خودش راکرده و سهام و شماره حساب به اسم خودش است بهانه نکنیدزودبفروشیدواریزکنید

  3. ل طفا وجه هارو واریز کنین یا به گفته یکی از سخنرانی های ظریف گفته ما نمیدونیم پول کجاست این یعنی چی یعنی یکی پولو برداشته ودر فته لطفا اگه اینجوریه بگین که دیگه اعتماد نکنیم پونزده ساله با همین شماره حساب واریز میشه برامون حالا چی شد یه دفعه شماره حساب وموبایل اشتباه شد مردمو خر فرض نکنین خب همه به نون شبشون موندند که فروختن تاخیر چه معنی میتونه داشته باشه

  4. لطفا پیگیری کنین پول مردمو ۳۰ درصد الان میشه ۶م نه ۴م کمتر کلاه بذارین سر ما وکم دروغ بگین خدا اون بالاست و کهنه خداست یه جایی ازتون درمیاد به شما چیزی نمیشه ولی به عزیزتون میزنه دنیا دار مکافاته دنیا یه روزه تموم نمیشه همه چی حساب داره کتاب داره جهنم واقعی همین دنیاست کمی انسانیت داشته باشین ورحم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا