خبر ویژهمدیریت شهری

گردهمایی طراحان و سازندگان منطقه سه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این همایش، معماران و سازندگان موفق در پنل هایی به ارائه پروژه های باکیفیت از منظر معماری و اقتصادی پرداختند و در پنلی ویژه چالش های صدور پروانه های ساختمانی از نگاه سازندگان مناطق ۲۲گانه تهران و سیاستگذاران بررسی شد.

در پنل های این گردهمایی، علیرضا بهزادی معمار پروژه “پل طبیعت”، رضا حبیب زاده معمار مجتمع مسکونی “باغ ونک” و کامران افشارنادری معمار “خانه عظیمی”، عباس ریاحی فرد معمار پروژه “دوراهی قلهک”، مهران خوش‌رو معمار پروژه “ساختمان گندم”، شهاب علیدوست معمار پروژه “میکا۹۱۱” و محمدرضا نیکبخت معمار پروژه “اسفندیار” به تشریح روند ساخت پروژه های خود که از پروژه های موفق منطقه سه و حتی کشور می باشد، پرداخته و همچنین چالش ها و دغدغه های خود در این حوزه را مطرح کردند.

گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه از جمله سخنرانان این گردهمایی بود.

در روز دوم این گردهمایی، جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه از غرفه های مختلف نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برای علاقمندان و متخصصین برپا بود بازدید کرد.

جلیلیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه سه تاکید کرد: این منطقه در نوزدهمین ایستگاه شهرداری تهران به ارائه پروژه های با کیفیت و بررسی چالش های صدور پروانه می پردازد.

وی بیان کرد: در این دو روز گردهمایی برنامه های متعددی از جمله ارائه پروژه های با کیفیت توسط سازندگان و بررسی چالش های صدور پروانه در قالب پنل ارائه شد.

کارگاه “آموزش اجرای نمای خشک” به عنوان پایان بخش این گردهمایی دو روزه برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا