اقتصادیبورسخبر ویژه

آغاز به کار مرکز پاسخگویی کارگزاری فارابی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

       

در این مراسم روح اله میرصانعی دبیر کانون کارگزاران ، علی صحرایی مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، محمدرضا معتمد عضو هیات مدیره سازمان بورس ، یاسر فلاح مدیرروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار حضور داشتند .

رحمان بابازاده مدیرعامل کارگزاری فارابی در این مراسم گفت : فلسفه ما از روز اول لبخند بود زیرا لبخند حاصل عالی ترین تعامل و واکنش انسانی به درجه عالی رضایت است . اگر بتوانیم بازار سرمایه را به بازار لبخند تبدیل کنیم و به عنوان کارگزار رضایتمندی مشتری را براورده کنیم و لبخند بر لب هایشان بنشانیم قطعا به هدف خود رسیده ایم .

وی افزود : “تماس” نخستین و مجهزترین ارتباط بی نقص بازار سرمایه خواهد شد و با افتتاح این سامانه به زودی اولین کارگزاری ۲۴ ساعته خدمات در بازار سرمایه خواهیم شد .

       

بابازاده اضافه کرد : در یک ماه اخیر ۳۰هزار تماس  در خصوص سهام عدالت با کارگزاری فارابی گرفته شده است .این یکی از نقاط شروع ما است که تصور می کنیم اهمیت بسزایی دارد چرا که این حجم از آموزش و پاسخگویی می تواند بازار ما را تعمیق کند .

در پایان این مراسم آیین رونمایی از مرکز پاسخگویی کارگزاری فارابی با حضور مدیران سرمایه و اصحاب رسانه انجام شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا