خبر ویژهمدیریت شهری

کسب بیشترین رضایت شهروندی منطقه ۱۳ دربین مناطق ۲۲گانه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رحمان زاده شهردار منطقه در این خصوص گفت: در ارزیابی به عمل آمده توسط مرکز سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ ،منطقه ۱۳ با اخذ امتیاز ۹۹٫۹، همچون سال قبل در وضعیت «عالی» قرار دارد.
وی اضافه کرد : بر این اساس سامانه ۱۸۸۸ منطقه ۱۳ توانست با الویت‌بندی و رفع نارضایتی شهروندان منطقه در موضوعات مختلف در جهت جلب رضایت ایشان رتبه قابل قبولی را در میان مناطق ۲۲ گانه تهران کسب نمایند.
به گفته وی با توجه به میانگین نمره ارزیابی سال ۹۷ منطقه ۱۳ (امتیاز ۹۷٫۱۵) این منطقه توانست در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۲ درصدی امتیاز ارزیابی همچنان در وضعیت«عالی» و در بالاترین سطح رضایتمندی رسیدگی به درخواستهای شهروندی باشد.
رحمان زاده اظهار داشت : این منطقه علاوه برکسب بیشترین امتیاز شاخص های کیفیت و کمیت رسیدگی در بین مناطق، توانست در شاخص اقدامات فرهنگی اجتماعی امتیاز کامل ۱۰۰ را کسب نماید.
شهردار منطقه همزمانی سرعت رسیدگی به پیامها با بیشترین حساسیت در اجرای اقدامات مورد درخواست شهروندان جهت ارتقاء کیفیت پیام ها، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی، جذب، ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری را ازمهمترین نقاط قوت این دوره برشمرد.
وی با بیان اینکه، سامانه ۱۸۸۸ نقطه نظرات مردم را بدون هیچ مانعی منتقل می کند ،گفت : مدیران حوزه های اجرایی می توانند بر اساس پیام های ارجاعی نقاط ضعف و قوت عملکردی خود را مرتفع و با پاسخگویی دقیق و به موقع اعتماد واطمینان مردم را فراهم آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا