ورزشی

شاو: شاید اگر گل اول را به ثمر می رساندیم، نتیجه طور دیگری رقم می خورد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لوک شاو عملکرد منچستریونایتد در جریان شکست ۲-۰ مقابل وست هم را قابل قبول نمی‌داند.لوک شاو عملکرد منچستریونایتد در جریان شکست ۲-۰ مقابل وست هم را قابل قبول نمی‌داند.
طرفداری | به گزارش سایت گل، گل‌های جرد بوون و محمد کودوس در نیمه دوم، سه امتیاز را در ورزشگاه لندن حفظ کرد. پس از مسابقه، مدافع چپ شیاطین سرخ از عملکرد تیمش در شرق لندن انتقاد کرد.
واقعا خوب نبود. ما باید در بازی‌ها به برتری برسیم. با باختن در بازی‌ها و از دست دادن امتیازات، کار را برای خودمان سخت می‌کنیم. به ویژه در نیمه دوم به اندازه کافی خوب نبودیم. به عقیده من، ما در نیمه نخست مسابقه را کنترل کردیم. اگر گل اول را می‌زدیم، شاید نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد اما گل نزدیم و در نیمه دوم با مشکل مواجه شدیم. ما از همان ابتدای نیمه دوم، نتوانستیم عملکرد نیمه اول را تکرار کنیم. به همین خاطر است که سه امتیاز دیگر را از دست دادیم و حالا من اینجا هستم.
منچستریونایتد هم اکنون در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد، از لیگ قهرمانان اروپا و لیگ کاپ حذف شده است و ابهام درباره مالکیت باشگاه، آینده تیره و تاری را پیش روی آن‌ها قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا