اقتصادیخبر ویژه

سفر به قلب برندها؛ یک خدمت بی‌همتا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
این پروژه بنا دارد به قلب برندها سفر کرده و برترین محصولات و شرکت‌های ایرانی را در حوزه فناوری‌های مالی به تدریج معرفی و مجموع آنها را در قالب دایره‌المعارفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ منتشر کند.
«بِرند بَرنده»، با حضور در شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع راهکارها، ابزار و محصولات فناورانه در حوزه مالی، خدمات و سوابق آنها و محصولاتی را که ارائه کرده‌اند، معرفی می‌کند.
مرکز فابا، برای آغاز این پروژه در اسفند ماه سال گذشته برنامه‌ریزی کرده بود، اما شیوع ویروس کرونا، تعطیلی کسب و کارها و لزوم حفظ فاصله اجتماعی، کار را با تاخیر مواجه کرد. اکنون با توجه به بازگشایی شرکت‌ها، این برنامه که مقدمات آن نیز انجام شده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به زودی کلید می‌خورد.
«برنده برنده»، قصد دارد دایره‌المعارفی کاملی را از فعالان این حوزه برای استفاده مشتریان داخلی و خارجی فراهم کند. جزئیات بیشتر این برنامه به زودی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مرکز فابا اعلام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا