خبر ویژهمدیریت شهری

برگزاری جلسه مشترک مدیرعامل شرکت ساماندهی با روسای مناطق ۲۲ گانه

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در نشست مشترک با روسای ادارات ساماندهی مناطق ۲۲ گانه، با تاکید بر اهمیت کنترل حیوانات شهری در سطح تهران ،گفت: به تازگی طرح جهادی مقابله با حیوانات شهری در سطح مناطق در حال اجراست و  انتظار می رود همه ی مناطق جهت اطلاع رسانی به شهروندان و ثمربخش بودن این طرح کمک کنند.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به کارایی دستورالعمل های مقابله با حیوانات شهری تاکید کرد و گفت: روش های ترکیبی اعم از فعالیت های عمرانی یا خدمات شهری و فضای سبز می‌تواند مفید باشد و نتایج باید از سوی مناطق مستندسازی شود.
مفاخریان در خصوص مدیریت وضعیت سگ های بدون صاحب در سطح مناطق اظهار داشت:برخی از مناطق تهران که بخشی از آن در حریم شهر قرار دارد، با این مساله بیشتر دست به گریبان است. بنابراین نیاز بیشتری به ایجاد پناهگاه در سطح منطقه احساس می شود ؛ به همین دلیل باید زمین مناسب شناسایی تا پناهگاه و کلینیک های بهداشتی و درمانی ایجاد شوند.

وی در ادامه به لزوم تقویت روزبازارها در سطح مناطق اشاره کرد و افزود: شناسایی فضای مناسب و دستفروشان مستحق حمایت شهرداری، می تواند در این امر مفید باشد .

نرم افزار سامان بازار با شناسایی این افراد، صحت سنجی اطلاعات، احراز هویت و صلاحیت افراد می تواند دستفروشان را شناسایی کند.تاکنون نزدیک به ۵ هزار دستفروش از طریق این سامانه شناسایی شده است.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تصریح کرد: ما به دنبال ایجاد مراکزی هستیم که ویژگی منطقه ای در آن لحاظ شود و برای این کار نمایندگان شرکت باید زمین هایی که چنین ظرفیتی دارند معرفی کنند تا امور‌اخذ مجوز انجام گیرد.
مفاخریان با تاکید بر این که ساماندهی دستفروشان در منطقه می تواند تنش های منطقه را به شدت کاهش دهد، گفت: سامان بازار به ما کمک می کند که بانک اطلاعات قوی درباره دستفروشان داشته باشیم تا آنان که نیاز به حمایت برای کسب و کار دارند از این حمایت بهره مند شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا