مدیریت شهری

آمادگی کامل شهرداری منطقه۱۳ برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳ نیز در این جلسه، از آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۳ برای خدمت رسانی به زائران حسینی خبر داد.

مرتضی رحمان زاده گفت: علاوه بر تجهیز و آماده سازی ملزومات و تجهیزات و آماده باش نیروی خدماتی و فراهم کردن محل اسکان، نسبت به مناسب سازی و ساماندهی فضای سبز، زیباسازی و سرویس‌های بهداشتی محدوده تعیین شده، آماده باش کارگران برای نظافت مسیر، استقرار مخازن زباله و توزیع کیسه زباله در بین مواکب و غیره اقدام شده است.

وی افزود: علاوه بر حضور مستمر مدیران منطقه ۱۳ در کرمانشاه و قصر شیرین و تعامل با مسئولان این شهر، ستادی برای برنامه ریزی و هماهنگی اقدامات و تقسیم وظایف در مورد فعالیت منطقه در مرز خسروی در ایام اربعین با تأکید بر مدیریت هزینه در جلسات مختلف تشکیل شده است.

شهردار منطقه ۱۳ تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در منطقه ۱۳ همه توان خود را برای ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات لازم با همکاری شهرداری قصرشیرین و استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی مطلوب و مناسب به زائران اربعین به کار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه معاون استاندار کرمانشاه، فرماندار قصر شیرین، مسئول قرارگاه اربعین مرز خسروی، مدیران شهری شهرداری منطقه ۱۳ و جعمی از مسئولین و مدیران کل ۶ استان معین آذربایجان‌های شرقی، غربی، اردبیل، زنجان، همدان و کردستان حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا