اجتماعیخبر ویژه

بعد از دریافت پیامک کشف حجاب در خودرو شخصی

چرا وقتی خودرو به دلیل پیامک پلیس اخلاقی توقیف می شود پلیس آن را با جرثقیل به پارکینگ منتقل می کند تا مالک خودرو در هنگام ترخیص و رفع توقیف مجبور شود بیش از 800 هزار تومان هزینه جرثقیل نیروی انتظامی پرداخت کند.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از بولتن نیوز، پیامک کشف حجاب خودرو برای آن دسته از مالکین خودرو که هنگام تردد در خیابان‌ها و انظار عمومی حجاب و پوشش موردانتظار پلیس امنیت اخلاقی را در داخل خودرو رعایت نکرده‌اند، ارسال می‌شود. این پیامک برای نخستین‌بار تنها جنبه تذکر دارد، اما درصورتی‌که مجددا تکرار شود و فرد برای بار دوم و سوم این پیامک را دریافت کند، مشمول پرداخت جریمه می‌شود و خودرویش توقیف می‌شود.
به گزارش بولتن نیوز، نکته ای که برخی به ان اعتراض دارند این است که وقتی پلیس به دلیل عدم توجه به هشدارها خودرو توقیف را توقیف می کند چرا حمل خودرو به پارکینگ توسط جرثقیل انجام می شود و مالک خودرو مجبور می شود تا بیش از ۸۰۰ هزار تومان برای انتقال خودرو با جرثقیل به پارکینگ پرداخت کند؛ چرا اجازه نمی دهند که مالک خودرو به شخصه و یا در معیت سرباز و نیروی انتظامی خودرو را به پارکینگ منتقل کند تا هزینه ۸۰۰ هزارتومانی جرثقیل را پرداخت نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا