اخبار یکنفت و انرژی

پیام مدیر عامل شرکت تاسیسات دریایی به مناسبت ۲۹ اسفند

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در پیامی ۲۹اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت را گرامی‌داشت.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران، مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی در پیامی ۲۹اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت را گرامی‌داشت.

متن پیام حسین شیوا به شرح زیر است:

« در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ هم زمان با فرارسیدن فصل بهار و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و با سربلندی ۲۹ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت را که یادآور حماسه جاودانه ملت غیور ایرانی عزیز است، گرامی می دارم.

فرصت را غنیمت شمرده از تلاش های متعهدانه و عملکرد جهادگرانه شما کارکنان توانمند و متعهد و همچنین از حمایت ها و پشتیبانی های اثربخش خانواده های گرامی، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

ضروری است که مدیران و کارشناسان شرکت در چارچوب سیاست ها و راهبردی های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و چشم انداز صنعت و برنامه های مصوب شرکت ملی نفت ایران، بر فعالیت های طراحی نقشه راه و ترسیم نقشه استراتژی و اولویت بندی اهداف و برنامه ها و عملیاتی نمودن آنها در حوزه های مدیریتی و کاری خود تمرکز نمایند.

بی شک، طرح عظیم فشارافزایی سکوهای پارس جنوبی، یک آزمون تاریخی پیچیده و دشواری را فرا روی پیمانکاران و مشاوران و سازندگان جبهه نبرد اقتصادی پارس جنوبی و مسئولان صنعت نفت و فراتر از آن تصمیم سازان ارشد نظام قرار داده است. تحقق اهداف این طرح ملی، نه تنها جایگاه صنعت نفت ایران را به عنوان یکی از مهمترین ارکان تولید و تجاری انرژی در جهان ارتقا خواهد بخشید، بلکه سهم مهمی در توسعه صنعتی و اقتدار اقتصادی کشور ایفاد می نماید.

از خداوند متعال سلامتی، شادکامی، سربلندی و عاقبت به خیری همه کارکنان شایسته شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران و خانواده شریف آنان و اعتلای روزافزون صنعت نفت کشور را مسئلت می نمایم. »

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا