اخبار یکاقتصادی

تخفیف ۴۰ درصدی کفش ملی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری

دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی از تخفیف 40 درصدی محصولات شرکت کفش ملی ویژه بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی؛ دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی گفت: بازنشستگان بعنوان سرمایه های جامعه نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور داشته اند و اکنون نیز که در دوران بازنشستگی به سر می برند وظیفه همگان است تا با تکریم آنان قدردادن زحمات ایشان باشیم.
دکتر محمدپور در ادامه ضمن تشریح طرح صبا بیان داشت: اعمال تخفیف ۴۰ درصدی صرفاً برای خریدهای نقدی بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری تا سقف ۳ میلیون تومان است که از ۲۰ اسفند ماه سال جاری آغاز و به مدت یکسال نیز فعال خواهد بود و این عزیزان می توانند با مراجعه به فروشگاه های کفش ملی در سراسر کشور از این طرح اختصاصی بهره مند گردند.

مدیرعامل گروه صنعتی ملی در خاتمه تصریح کرد: اعمال تخفیف تعیین شده پس از استعلام هویتی از طریق کدملی ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری و دریافت کد پیامکی اختصاصی، انجام خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.mellishoes.ir مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا